сряда, 05 август 2020   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    3181 прочитания

    PR 3.0: Политика 2.0

    16 февруари 2009, 17:58 a+ a- a

    Изостава ли политическата стратегия от технологиите?

    Как кампаниите си взаимодействат с интернет?

    В чии ръце са политическите кампании в интернет – в тези на обикновените гласоподаватели или на професионалните блогъри?

    За и против интернет в политиката.

    Етика на политическите комуникации в интернет.


    Начало на панел "Политика 2.0"










    Кристоф Жинисти 
    управляващ директор,
    Рюмер Публик, Франция













    Джим Лофтус
    политически консултант, съветник в кампанията на Барак Обама










    Динка Живаль
    официален говорител
    Съвет за регионално сътрудничество










    Ричард Лининг
    президент на IPRA за 2011












    Въпроси по панел "Политика 2.0"








    Свързани новини
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 2 часа
    ЕС реши да започне официално разследване на сделката между Google и Fitbit
    Комисията заяви, че мерките от страна на Google не са достатъчни да подсигурят конкуренцията
    преди 3 часа
    Virgin Atlantic подаде документи за фалит в САЩ
    Междувременно авиопревозвачът работи усилено по своя план за преструктуриране на стойност $1,5 млрд.
    преди 3 часа
    Златото удари нов рекорд - $2021 за унция
    Анализатори прогнозират цената на среброто да надмине тази на златото
    преди 4 часа
    Все повече клиенти използват дигиталните канали за банкиране
    Анализ на УниКредит Булбанк показва 5-кратен ръст на дистанционно подписаните договори за потребителски кредит
    преди 7 часа
    Документите за обезщетения от ДОО ще се подават само по електронен път
    Това ще намали административната тежест за гражданите, работодателите и самоосигуряващите се