четвъртък, 27 януари 2022   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    13424 прочитания

    Елена Тошева става Маркетинг мениджър на „Хюлет-Пакард” за Югоизточна Европа

    Тя ще отговаря за маркетинговите активности, свързани с продуктите и услугите на НР за корпоративния сектор в 19 държави
    07 април 2015, 10:31 a+ a- a

    Елена Тошева поема маркетинговите комуникации на „Хюлет-Пакард” за региона на Югоизточна Европа. На тази позиция тя ще отговаря за маркетинг активностите на компанията за корпоративния и публичния сектор в 19 държави от региона, сред които България, Румъния, Хърватска, Словения, Сърбия, Черна гора, Македония, Косово, Албания, Босна и Херцеговина, Малта, Молдова, Азербайджан, Грузия, Беларус, Узбекистан, Туркменистан и Таджикистан.

    Елена Tошева има 15 години опит в сферата на комуникациите. От 2009 е част от екипа на „Хюлет-Пакард България”, като до момента е заемала позицията мениджър „Маркетинг и комуникации". В тази роля отговаря за корпоративните комуникации, социалните инициативи на НР, маркетинг и ПР активностите, свързани с продуктите и услугите на технологичната компания.

    Преди да се присъедини към екипа на „Хюлет-Пакард”, е заемала позицията старши съветник „Връзки с обществеността" в БТК и vivatel, а 2003 до 2006 е експерт „Връзки с обществеността" в „Нилана". В продължение на три години работи в телевизионния и кабелен оператор „Евроком”.  

    Елена е магистър по „Връзки с обществеността" към Факултета по журналистика и масова комуникация на СУ „Св. Климент Охридски". Притежава бакалавърска степен по специалностите „Икономика на масмедиите” и „Международен туризъм” от Университета за национално и световно стопанство (УНСС). Завършила е London School of PR и е преминала редица специализирани обучения по управление на събития, публична реч, бизнес етикет и протокол, водене на преговори, мотивация и др.  

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 12 часа
    Над 160 електронни услуги са достъпни в обновения портал на НАП
    Приходната агенцията е лидер сред е-администрациите
    преди 14 часа
    PwC: Здравните и кибер рисковете са сред основните притеснения на бизнес лидерите по света
    3/4 от изпълнителните директори очакват по-стабилна глобална икономика през 2022, показва глобално проучване на консултанската компания
    преди 15 часа
    Онлайн продажбите и интернет потреблението у нас отчитат стабилен ръст през 2021 г.
    Секторът има потенциал за нов растеж, тъй като все още едва 52% от фирмите в България имат уебсайт, а 11,8% продават онлайн
    преди 16 часа
    Нови противоепидемични мерки в София
    Те влизат в сила от 27 януари
    преди 16 часа