За пети пореден път глобалната организация Superbrands връчи наградите на най-силните потребителски и бизнес марки на българския пазар на тържествена церемония в Sofia Event Center.
Глобалната организация Superbrands е независима институция, фокусирана върху брандинга. Тя отличава и промотира изключителните търговски марки, които се открояват и доминират над всички останали в рамките на националния пазар. Организацията провежда конкурса за отличията Superbrands и осъществява едноименната промоционална програма, която е представена в над 80 страни по целия свят. През 2005 България стана официален член на глобалната организация Superbrands.
Със SoftUni AI учим хората как да ползват AI инструменти във всички сфери на живота и на бизнеса - Светлин Наков, съосновател на СофтУни, пред Economy.bg
Как се ражда идеята за болкоуспокояващи тампони, които могат да диагностицират полово предавани инфекции, разказва Валентина Миланова, основател и изпълнителен директор на компанията