24955 прочитания
Най-ценният бизнес съвет на Андрей Петров, „дм България“
Вижте какво сподели председателят на Борда на управителите
13 декември 2017, 09:15
a+
a-
a
Благодарение на житейския и професионалния си опит, човек преоткрива за себе си кои са онези принципи, нагласи и модели, които се оказват важна съставка на формулата на успеха. Economy.bg попита лидери във водещи компании в България: „Кой е Вашият най-ценен бизнес съвет?“.
Вижте какво отговори Андрей Петров, председател на Борда на управителите на „дм България“:
„Има едно правило, което чух още като студент: „Първите 10-15 „кариерни“ години работи за името си, а след това то ще работи за теб“. Ще си позволя да споделя и второ мое любимо правило, което идеално допълва първото: „Когато тръгнеш да изкачваш стълбата на успеха, не бъди несправедлив с другите, защото може да ги срещнеш на връщане“. И двете правила съществуват в много разновидности и позволяват много тълкувания, но за мен те винаги са били „златни“ и смятам, че ако човек вникне в тях и ги спазва (особено в комбинация), те могат да му донесат наистина много.“
Андрей Петров е завършил магистратура по Business Administration & Engineering в FHTW – Berlin. Работил е в експанзионните отдели на „Лидл България“ и „Плюс България Търговия“. От 2008 г. е част от екипа, основал „дм България“, стартирайки на позицията регионален мениджър „Експанзия“. Развитието му преминава през логистиката, където от 2011 г. ръководи сектор „Логистика“ във фирмата, а през 2013 г., след откриването на Логистичния център на dm България, става ръководител направления „Експанзия“ и „Логистика“ и прокурист на компанията. От средата на 2015 г. ръководи направления „Експанзия“ и „Продажби“.
|
|
* Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.
преди 1 ден
|
|
преди 1 ден
|
|
преди 1 ден
|
|
преди 1 ден
|
|
преди 1 ден
|
|
12 декември 2024, 13:06
|
|
11 декември 2024, 11:09
|
Как изглежда е-търговията в ЕС през 2024 г.?
Кои са най-големите предизвикателства, как могат да бъдат решени, къде е мястото на устойчивостта и каква е прогнозата за 2025 г., споделя Влад Вита, съветник по политиките на Ecommerce Europe
|
|