петък, 21 февруари 2020   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    4357 прочитания

    Валентина Бешевишка поема категория „Козметика" в AVON за Централна Европа

    Валентина има дългогодишен опит в Avon България
    13 декември 2017, 17:13 a+ a- a

    От 1 ноември тази година Валентина Бешевишка пое ръководството на цялото портфолио от козметични продукти на Avon за Централна Европа в качеството си на директор на категория "Козметика", съобщават от компанията. В тази роля тя ще ръководи екип от 29 души и ще отговаря за стратегията за ръст в категориите "Аромати", "Декоративна козметика" и "Козметика за лице и тяло".

    До този момент Валентина изпълняваше ролята на старши мениджър за категория "Мода и продукти за дома", където трудът ѝ през последните две години доведе до двуцифрен ръст в продажбите на некозметичното портфолио на компанията, благодарение на въвеждането на нови сегменти като облекло, обувки, фитнес и други.

    Валентина има дългогодишен опит в Avon България, като преди това работи в British American Tobacco в продължение на 4 години. За времето прекарано в Avon, Валентина развива кариерата си от маркетинг координатор за България до мениджър маркетинг в 3 страни (България, Албания, Македония). Благодарение на добрата си работа, през 2010 г. Валентина е назначена на позицията старши мениджър "Търговски маркетинг" на 9 държави от така наречения Дунавски регион. Там тя създава и изпълнява маркетингова стратегия, благодарение на която компанията увеличава пазарния си дял в Унгария, България и Сърбия.

    През 2013 г. Валентина поема търговския маркетинг за балканските страни, където продължава да управлява маркетинговата и ПР програма. Компанията заема лидерски позиции в категориите "Аромати" и "Декоративна козметика" и продължава да увеличава пазарния си дял. Заедно с това основава дигиталния екип, с който стартира проекта за онлайн продажби на Avon.

    През 2015 г. Валентина се премества във Варшава, за да се присъедини към управленския екип на Avon за Централна Европа. В ролята си на старши мениджър в категория "Мода и продукти за дома" тя отговаря за изпълнението на стратегията за развитието ѝ, която довежда до двуцифрен ръст през 2016 и 2017 година. Валентина е доказала способността си да управлява международни екипи от различни пазари и да разпознава новите възможности за растеж.

     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 6 часа
    Пореден рекорд в търговията ни с Германия
    За трета поредна година българският износ изпреварва вноса от Германия
    преди 7 часа
    Борисов: Ще вървим към чакалнята на еврозоната само при абсолютен консенсус
    България ще влиза в чакалнята на еврозоната само по фиксирания курс, заяви премиерът след среща с зам.-пред. на ЕК Валдис Домбровскис
    преди 7 часа
    Директни полети между България и Хърватия от 1 май
    Самолетните полети между София и Загреб ще бъдат три пъти седмично
    преди 7 часа
    преди 9 часа
    Продадоха Victoria's Secret
    Сделката оцени марката за дамско бельо на 1.1 млрд. долара