вторник, 17 септември 2019   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    5096 прочитания

    Мартина Христова е новият маркетинг директор на Renault и Dacia

    Мартина има почти 10 години опит в автомобилния сектор
    07 февруари 2018, 09:57 a+ a- a

    Мартина Христова е новият маркетинг директор на Renault и Dacia, считано от 24 януари, съобщават от „Рено Нисан България“. Тя ще замени на поста Михаела Георгиева, която поема нови предизвикателства извън екипа на компанията.

    Мартина Христова има почти 10 години опит в автомобилния сектор. Кариерата ѝ в „Рено Нисан България“ стартира през февруари 2013 на поста мениджър „Комуникации“ на Renault и Dacia. Година по-късно Мартина започва да отговаря за комуникационната стратегия на третата марка от портфолиото на компанията – Nissan.

    Мартина има магистърска степен „Бизнес мениджмънт и технологии“ от университет Шефилд, Англия. Завършила е „Международен бизнес в хотелиерството и туризма“ в Сезар Риц, Швейцария. 

     

     

     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 2 часа
    Вход свободен в общинските музеи и Зоопарка в Деня на София
    На 17 септември ще бъде открита постоянната археологическа експозиция „Антична Сердика“
    преди 2 часа
    Бизнесът в Девин обучава следващо поколение техници по автоматизация
    Нова, специализирана паралелка стартира тази есен в Професионалната гимназия по електротехника „А.С.Попов“
    преди 20 часа
    Средно 4-5 хил. лв. бруто получава един ИТ специалист в България
    Вижте какви са средните заплати в страната по данни на Adecco България
    преди 21 часа
    „Биовет“ открива 200 работни места в новия си завод в Пещера
    Общата инвестиция възлиза на 150 милиона евро