петък, 12 август 2022   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    14512 прочитания

    Най-ценният бизнес съвет на Иван Георгиев, Starbucks България

    Вижте какво сподели регионалният мениджър на компанията
    27 април 2018, 08:53 a+ a- a

    Благодарение на житейския и професионалния опит, човек преоткрива за себе си кои са онези принципи, нагласи и модели, които се оказват важна съставка на формулата на успеха. Economy.bg попита лидери във водещи компании в България: „Кой е Вашият най-ценен бизнес съвет?“.

    Вижте какво отговори Иван Георгиев, регионален мениджър на Starbucks България:

    Трябва да имате страст. Ако тя ви липсва, няма нещо, което да ви помогне да разработвате какъвто и да е бизнес.

    Иван Георгиев притежава 10-годишен професионален опит в KFC и Burger King, управлявани от AmRest в България. Той е бакалавър по „Бизнес администрация“ и магистър по „Маркетинг мениджмънт“ в УНСС. Стартира кариерата си като служител в ресторантите на KFC и впоследствие преминава през всички мениджърски позиции.

    От средата на 2017 г. Иван Георгиев е регионалният мениджър на Starbucks България.

    Свързани новини
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 43 минути
    КЕВР утвърди цена на природния газ за август – 297,89 лв./Mwh
    Основната причина за увеличението са рязко нарасналите цени на международните газови пазари
    преди 1 час
    София въвежда „спирка по желание“
    Те влизат в сила на 13 август за 9 автобусни линии
    преди 2 часа
    Европейската космическа агенция започна предварителни преговори със SpaceX
    Агенцията иска да подсигури резервни варианти за своите космически товари
    преди 5 часа
    CDC премахна изискването за карантина на контактни на Covid-19 лица
    Здравната агенция издаде нови насоки, които имат за цел „Covid-19 вече не нарушава сериозно ежедневието ни“
    преди 7 часа
    SMIC: Секторът за производство на чипове е изправен пред известна „паника и несигурност“
    Компанията отчете 42% ръст на приходите през второто тримесечие