петък, 21 февруари 2020   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2276 прочитания

    Мартинас Пикелис е новият главен директор „Търговия и маркетинг“ на „Максима България“

    Повече от 15 години Мартинас Пикелис работи в структурите на Maxima Grupe
    21 февруари 2019, 11:18 a+ a- a

    Мартинас Пикелис е новият главен директор „Търговия и маркетинг“ на „Максима България“, собственик на верига T MARKET, съобщават от компанията. 

    Той ще ръководи развитието на продуктовите категории, продажбите, рекламните и маркетингови комуникации.

    Повече от 15 години Мартинас Пикелис работи в структурите на Maxima Grupe, лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибалтика. Кариерата му се развива последователно в звената, отговарящи за продажбите и асортимента на веригите, собственост на компанията в Литва, Латвия и България. От 2012 до 2017 година е бил начело на търговските и маркетингови отдели в „Максима България“.

    През последните две години като част от компанията Franmax, собственост на Maxima Grupe, е ръководил централизираната търговия с нехранителни стоки за петте пазара от групата (Литва, Латвия, Естония, Полша и България). Бакалавър е по бизнес администрация от Университета във Вилнюс и магистър по Международно право и бизнес от Международното училище по бизнес в Литва. 

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 6 часа
    Пореден рекорд в търговията ни с Германия
    За трета поредна година българският износ изпреварва вноса от Германия
    преди 7 часа
    Борисов: Ще вървим към чакалнята на еврозоната само при абсолютен консенсус
    България ще влиза в чакалнята на еврозоната само по фиксирания курс, заяви премиерът след среща с зам.-пред. на ЕК Валдис Домбровскис
    преди 6 часа
    Директни полети между България и Хърватия от 1 май
    Самолетните полети между София и Загреб ще бъдат три пъти седмично
    преди 7 часа
    преди 8 часа
    Продадоха Victoria's Secret
    Сделката оцени марката за дамско бельо на 1.1 млрд. долара