събота, 30 май 2020   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1855 прочитания

    Kaufland Service IT HUB разширява дейността си в България

    Компанията планира да удвои екипа си в страната
    29 май 2019, 14:35 a+ a- a

    Kaufland Service IT HUB разширява дейността си в България. Компанията, която участва в създаването на технологични процеси за европейския лидер в сектор търговия - групата Schwarz, откри своя втори офис у нас с планове за удвояване на екипа си в България до края на 2020 г. и още нови проекти. 

    „Поздравявам ръководството на Кауфланд България, че през 2017г. Kaufland Service IT HUB стартира с екип от 9 софтуерни разработчици, а в момента те са 110, като броят на служителите до края на 2020г. е планиран да се удвои. Радвам се, че компанията непрекъснато създава технологични решения, които подобряват качеството на живот“, коментира Емил Караниколов, министър на икономиката на Република България.

    Kaufland Service IT HUB е част от технологичната компания Schwarz IT, която създава решения и процеси за най-голямата европейска група в сектор търговия – базираната в Германия Schwarz. Чрез своите хъбове Schwarz IT разработва технологии, които подобряват изживяването на клиентите в над 11 500 хипермаркета на 3 континента, подпомагат работата на над 400 000 служители в групата и допринасят компанията да се отличава от конкурентите на пазара. 

    „Нашата амбиция е да изградим интегриран европейски единен цифров пазар, в който иновативни компании като Кауфланд България да растат и да се развиват още по-интензивно.“, заяви Огнян Златев, ръководител на Представителството на Европейската комисия в България.

    Вече близо три години в София работи най-големият хъб на Schwarz IT- Kaufland Service IT HUB, който заради успешната си работа разширява дейността си, своя екип и проектите за оптимизиране и автоматизиране на процесите, които подпомагат и подобряват търговията на Schwarz групата в цял свят. Концепцията на Kaufland Service IT HUB не е на аутсорсинг компания, а е насочена към съвместната виртуална работа на екипи от България и Германия по проекти с обща архитектура и стратегия.  

    „Schwarz IT избра България, защото тук има много талантливи хора, които са висококвалифицирани и мотивирани. Тук успяхме да намерим нужните хора, от които силно се нуждаем, за да продължим разширяването на нарастващия IT-бизнес на групата.“, сподели Роко Геринг, член на управителния съвет на Schwarz IT.

    „През последните години IT секторът в България се развива изключително динамично, като основна причина за това са качеството на българските специалисти. Това привлича все повече инвеститори и международни компании, но това, което отличава Kaufland Service IT HUB България, е нашата ангажираност и стратегия. Ние сме вътрешна за групата IT структура и като такава работим по устойчиви във времето проекти и продукти, ценим качеството както на работа, така и на живот на нашите служители и търсим хора с цел дългосрочно сътрудничество“, коментира изпълнителният директор на Kaufland Service IT HUB България Михаил Петров.

     

     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 8 часа
    преди 9 часа
    Wizz Air открива нови бази в Малта, Албания и Италия
    Така базите на нискотарифния превозвач стават общо 30
    преди 12 часа
    €13 млрд. безвъзмездно за България от плана на ЕК за възстановяване след коронакризата
    Ако това финансиране бъде съчетано с финансирането по останалите европейски инструменти, страната ни ще разполага с €26 млрд. безвъзмездна финансова помощ
    преди 13 часа
    Въвеждането на е-товарителници е в напреднала фаза
    На първия етап те ще важат за вътрешния транспорт
    преди 14 часа
    преди 14 часа
    Италия ще признава изтекли български лични документи
    28 държави са потвърдили, че в условията на пандемията ще признават и пропускат българи с изтекли лични документи