сряда, 04 декември 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    4649 прочитания

    Левон Хампарцумян е новият председател на Българския форум на бизнес лидерите

    Общото събрание на организацията избра Ираван Хира за заместник-председател и гласува доверие на шестима висши мениджъри за членове на УС
    31 май 2019, 11:38 a+ a- a

    Левон Хампарцумян е новият председател на Българския форум на бизнес лидерите. Той бе избран от Общото събрание на организацията, което се проведе на 30 май в гранд хотел „София”. „Приемам високата чест с отговорност и отдаденост към каузата на Форума да бъде генератор на идеи и инициативи за развитие, добри практики и трайно подобряване на средата за работа и живот у нас“, каза Левон Хампарцумян. „Председателят е пръв сред равни, затова и ще разчитам на доброто партньорство с всички вас“, добави той.

    Делегатите гласуваха доверие и на Ираван Хира от „Хюлет Пакард Ентърпрайз, управлявана от Селектиум“, който поема ролята на заместник-председател след два успешни тригодишни мандата начело на организацията. „Нашата организация постига много, защото всички наши членове работят за това да живеем на по-добро място. Форумът е най-добрата възможна платформа, с която можем да направим България онази страна, за която мечтаем“, заяви той.

    Двама нови мениджъри влизат в Управителния съвет на Форума – Антон Панайотов от „Аларик Секюритис“ и Владислав Михов от „Джапан Табако Интернешънъл“. Те заменят оттеглилите се членове на Борда Мария Шишкова от „ЕЙМС Хюман Кепитъл и Дейл Карнеги Трейнинг България“ и Ирина Василевска от „Теленор България“.

    Делегатите подновиха мандатите на членовете на Борда Весела Илиева от „Юник Естейтс“, Камелия Славейкова от „Шел България“ и Карел Крал от „ЧЕЗ България“, както и на Мирослав Петров, който вече е част от „Сиском Инженеринг“.

    Новоизбраните председател, заместник-председател и членове на УС се ангажираха да работят за насърчаването на отговорните корпоративни практики, да водят диалог с всички заинтересовани страни и да популяризират бизнес етиката и дейността на Форума. Представители на 34 компании-членове на Форума участваха в заседанието.

    Изпълнителният директор Георги Руйчев отчете дейността за миналата година и представи програмата за 2019 г. Общото събрание прие и финансовите отчети за изминалия период.

    В края на срещата Мария Шишкова – управляващ съдружник в „ЕЙМС Хюман Кепитъл и Дейл Карнеги Трейнинг България“, дългогодишен член на УС с два мандата като председател и два мандата като заместник-председател на Форума, получи почетна грамота в знак на признателност за изключителния й принос към развитието и утвърждаването на БФБЛ като жизнена и влиятелна организация на етичния бизнес у нас.

    Останалите членове на Управителния съвет на БФБЛ, които в момента изпълняват мандата си, са Боряна Манолова от „Сименс България“, Зоя Паунова от „АстраЗенека България“, Максим Бехар от „M3 Комюникейшънс Груп“ и Петър Велев от „Екофарм“, а Гилбърт МакКоул е финансов контрольор на Форума.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 14 часа
    Стойността на глобалният пазар на Cloud ERP ще достигне $57,17 млрд. през 2024
    Сегментът на малките и средни предприятия се очаква да регистрира най-високият средногодишен темп на растеж, според Fortune Business Insights
    преди 15 часа
    Най-големият ритейл парк в Пловдив отвори врати
    Първите магазини в новия търговски комплекс „Парк Макс Ритейл Парк“ вече са отворени
    преди 15 часа
    Черният петък мина онлайн
    Потребителите в САЩ са похарчили $10,8 млрд. за онлайн покупки, което е над 10% ръст спрямо миналата година
    преди 17 часа
    3,7 млрд. лв. е дупката в бюджета в края на ноември
    Приходите за месеца превишават разходите с близо 300 млн. лв.
    преди 18 часа
    САЩ с нов кръг ограничения, свързани с производството на чипове в Китай
    Това е третият кръг мерки в рамките на 3 години
    преди 1 ден
    Канада обвини Google в създаване на рекламен монопол
    Делото прилича на заведеното в САЩ и цели разделяне на бизнесите на технологичния гигант