неделя, 23 февруари 2020   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1151 прочитания

    British Airways предложи устройства за виртуална реалност на пътниците си

    Пътуващите в първа класа ще могат да гледат филми при полет до подбрани дестинации
    16 август 2019, 09:51 a+ a- a

    Пътуващите в първа класа с British Airways скоро ще могат да гледат филми през устройства за виртуална реалност. Авиолинията ще изпробва услугите по подбрани международни маршрути при полети с продължителност над осем часа. Устройствата ще предлагат двуизмерно, триизмерно и 360-градусово съдържание. Освен това пътниците ще могат да изберат терапевтични програми с медитация или звукови терапии.

    „Винаги се вглеждаме в най-новите технологии, с които да подобрим изживяването на пътниците си на земята или във въздуха. Виртуалната реалност има възможностите да преобрази развлечението на борда на самолета. Развълнувани сме да изпробваме тези нови очила и да създадем нови запомнящи се изживявания за пътуващите в първа класа“, разказа ръководителят на отдела за продукти по време на полет в British Airways Саджида Исмаил.

    British Airways ще си партнира със SkyLights по създаването на персонализирани очила, които ще са удобни за носене в седнало или легнало положение.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 2 дни
    Пореден рекорд в търговията ни с Германия
    За трета поредна година българският износ изпреварва вноса от Германия
    преди 2 дни
    Борисов: Ще вървим към чакалнята на еврозоната само при абсолютен консенсус
    България ще влиза в чакалнята на еврозоната само по фиксирания курс, заяви премиерът след среща с зам.-пред. на ЕК Валдис Домбровскис
    преди 2 дни
    Директни полети между България и Хърватия от 1 май
    Самолетните полети между София и Загреб ще бъдат три пъти седмично
    преди 2 дни
    преди 2 дни
    Продадоха Victoria's Secret
    Сделката оцени марката за дамско бельо на 1.1 млрд. долара