понеделник, 21 септември 2020   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2750 прочитания

    Кока-Кола ХБК обединява под един покрив всичките си дружества в България

    В новия офис ще работят над 1000 професионалисти
    27 август 2019, 17:36 a+ a- a

    Ален Брухар - директор „Бизнес решения и системи“ на Групата Кока-Кола ХБК, откри новия офис

    За първи път откакто оперира в България, Кока-Кола ХБК ще приюти всички свои организации под един покрив - с над 1000 служители, които ще работят заедно в модерно и дигитализирано пространство. Това обявиха от компанията.

    Освен възможностите за работа и развитие в производството и дистрибуцията, в България също така се помещават споделените центрове за услуги на Кока-Кола ХБК в сферата на финансите, човешките ресурси и ИТ услугите, които работят за всички 28 държави в Групата.

    Сградата, в която вече се помещават Кока-Кола Хеленик Ботълинг Къмпани България и Споделеният център за услуги на Кока-Кола ХБК, ще приюти още Кока-Кола Хеленик Груп Ай Ти Сървисис и Груповите функции на компанията у нас.

    „Искаме да дадем възможност на нашите служителите да работят с най-добрите дигитални инструменти, да си сътрудничим по гъвкав начин, за да отключим уникалните възможности на различните ни екипи и да се развиваме заедно като едно семейство в динамична и иновативна работна обстановка“, каза Ален Брухар - директор „Бизнес решения и системи“ на Групата Кока-Кола ХБК при откриването на новия офис.

    От създаването си през 1992 г. Кока-Кола ХБК България е един от основните икономически двигатели в страната. С над 2 300 служители, два производствени центъра - в Костинброд и Банкя, шест дистрибуционни центъра и 84 млн. лв. данъци и такси, внесени в държавния бюджет за 2018 г., компанията продължава да има ключов принос към развитието на местната икономика.

    Новият облик на офиса на Кока-Кола Хеленик Груп Ай Ти Сървисис е проектиран като просторна модерна споделена работна среда с технологии, обособени зони за почивка, социализация и няколко зелени точки за рециклиране.

    „Традиционните начини на работа се промениха и служителите очакват гъвкавост и възможности за дистанционна работа като част от техните разширени здравни и социални придобивки“, казва Брухар. „Новият ни офис отразява тези очаквания, като предлага помещения за съвместна работа, заседателни зали с интерактивни маси, различни дизайни на бюра и модерни средства за телеконференции. Обединяването на всички наши екипи в това иновативно работно пространство ще бъде от голямо значение за бъдещето на нашия бизнес в България“, допълва той.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    18 септември 2020, 15:40
    18 септември 2020, 14:42
    Проучване: Болниците са относително готови за Covid-19 през зимата
    Липсата на достатъчно кадри и намаленото финансиране са основните проблеми, които седят пред тях, показва анкета на „Индекс на болниците"
    18 септември 2020, 14:17
    18 септември 2020, 14:10
    ЕК подписа договор със Sanofi-GSK за достъп до потенциална ваксина срещу Covid-19
    Договорът ще позволи на всички държави членки на ЕС, да закупят до 300 милиона дози от ваксината
    18 септември 2020, 09:41
    Стартират програма за детски кътове към офисите
    За целта ще бъдат отпуснати 15 милиона лева по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“