събота, 14 декември 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    7689 прочитания

    Вижте кои компании получиха приз Superbrand 2019–2020

    За седми пореден път глобалната организация Superbrands връчи награди на най-силните потребителски и бизнес марки на българския пазар
    28 ноември 2019, 15:13 a+ a- a

    За седми пореден път глобалната организация Superbrands връчи своите награди за отличен брандинг на водещи потребителски и бизнес марки на българския пазар на тържествена церемония в Sofia Event Center. На събитието беше представено и седмото официално издание, представящо пътя към успеха и съвременните достижения на част от най-силните брандове в страната, както и значимостта на техните социалноотговорни каузи.

    Вижте видео от награждаването на:

    Потребителски марки (Business-to-Consumer): А1, Bosch, bTV, Димитър Маджаров, Deroni, Dir.bg, Domaine Boyar, Fibank, Хрус-Хрус, Ideal Standard, Kaufland, Майонеза Краси, NEFF, NOVANIGHT, NuCrema, RiceUP!, Turkish Airlines, Уникредит Булбанк, VIVACOM.

    Бизнес марки (Business-to-Business): Arteks Engineering, Diana’s AngelsJobs.bgKreston BulMar, Пенков, Марков и партньори, René Gourmet Group, Souldal, Unimasters Logistics Pic.

    За трети път у нас световната брандинг организация връчи и две почетни награди Superbrands. Най-бързата ни лекоатлетка Ивет Лалова беше отличена с почетна статуетка за принос в промоцията на бранда България по света (Видео вижте тук). Българският учен проф. Владимир Кефалов получи почетен приз за промоцията на българската наука по света, за фундаментален принос в изучаването на ретината на окото  (Видео вижте тук).

    Методиката на подбор и оценяване на брандовете е универсална за всички 80 страни, реализиращи промоционалната програма Superbrands. Селективният процес се осъществява на два етапа: чрез конфиденциално гласуване на членовете на независимото експертно жури – Борда на Superbrands Bulgaria, и чрез национално гласуване на потребителите в интернет, осъществено в партньорство с водещия институт за пазарни проучвания GfK Bulgaria. Това дава възможност експертното мнение да се разгледа успоредно с мнението на потребителите. В процеса на оценяване експертите и потребителите се ръководят от дефиницията и критериите на световната организация за Superbrands.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 1 ден
    Софтуерният сектор у нас: За 8 години сме пораснали 5 пъти, вече сме индустрия за близо 10 млрд. лв., до 2026 заетите ще достигнат 70 хил. души
    100% от компаниите в софтуерната индустрия планират или вече използват изкуствен интелект, сочи проучване на БАСКОМ
    преди 1 ден
    ИТ секторът у нас настоява за предвидим бюджет
    Липсата на дългосрочна стратегия и предвидимост застрашава конкурентоспособността на страната, предупреди високотехнологичният бизнес у нас
    преди 1 ден
    Xiaomi откри физически магазин в Пловдив
    Това е третият обект на компанията в България
    преди 1 ден
    Ето колко компании у нас ще дадат коледен бонус на служителите си
    Размерът на бонуса варира в широк диапазон в различните сектори
    преди 1 ден
    Лек ръст на сивата икономика в България
    Усилията за ограничаване на сивата икономика не трябва да отслабват, отбелязват от АИКБ