понеделник, 29 ноември 2021   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    4165 прочитания

    Коронавирусът ще повиши мотивацията и лоялността към компаниите на вече заетите

    Вижте как Covid-19 ще се отрази на пазара на труда според Парашкева Найденова, Adecco България
    01 юли 2020, 09:37 a+ a- a

    Парашкева Найденова, директор на отделите по постоянно и временно назначаване на служители, Adecco България

    Как коронавирусът ще промени пазара на труда в България? В новата рубрика на Economy.bg „Пазарът на труда във време на Covid-19“ HR професионалисти и мениджъри от водещи компании в България очертават актуалните предизвикателства и бъдещите тенденции в търсенето и предлагането на работни позиции в различни сектори у нас. Вижте какво коментира Парашкева Найденова, директор на отделите по постоянно и временно назначаване на служители в Adecco България.

    „Ще се повиши търсенето на позиции с опит от 0 до 3 години в сферата на търговията, хотелиерството и ресторантьорството, туризма (секторите, които най-много пострадаха от ситуацията). От друга страна ще се повиши мотивацията и лоялността към компаниите на вече заетите служители, които не са засегнати от структурни промени.“

     ВИЖТЕ ОЩЕ:

    Петър Стоилов, Nestle България: От компаниите ще се очаква все повече гъвкавост

    Рада Йосифова, Райфайзенбанк: Преди пандемията пазарът на труда показваше признаци на прегряване, сега се връща към по-здравословни нива  

    Александър Георгиев, Easy Consult: На пазара остават стабилни компании, които могат да предложат сигурна и дългосрочна работа

    Ивона Манева, Paysafe: Ще има все повече възможности за работа от вкъщи и роботизирани предприятия

     

     
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 6 часа
    АИКБ: Сивият сектор у нас е 21,5%
    Методика за превенция на недекларираната заетост ще помага на работодателите да не допускат сиви практики
    преди 9 часа
    Хапчето на Merck е значително по-малко ефективно от първоначално съобщеното
    Според новите данни ефективността му срещу хоспитализации и смърт е 30%
    преди 10 часа
    109-ият магазин Lidl отвори врати в София
    Обектът е построен на мястото на някогашната Къпалня „Чайка“ на бул. „Тодор Александров“ в ж.к. Разсадника
    преди 11 часа
    eMAG стартира програмата „От България“ в подкрепа на малките производители
    От програмата могат да се възползват малки местни производители, НПО и занаятчии
    преди 12 часа
    30% от бизнеса в сектор „Търговия, транспорт и ресторантьорство“ отчита намалени приходи
    През октомври почти 30% от нефинансовите предприятия у нас отчитат намалени приходи