Норберт Мисбрандт, управител на BILLA България, пред Economy.bg
Covid-19 се отрази и на процесите по подбор в компаниите. Как ще попитаме HR професионалисти и мениджъри от водещи компании в България. Какво се промени в процеса по подбор в BILLA България, разказва Норберт Мисбрандт, управител на компанията.
Основната цел на BILLA по време на кризата бе така да преструктурира работния процес, че той да е максимално ефективен и в същото време служителите ни да се чувстват спокойно и комфортно. Компанията ни се фокусира върху откриването на редица нови работни места, за да подаде ръка на повече хора, останали без работа и препитание за семействата си.
BILLA винаги е имала високи стандарти за подбор на служители, за да може да гарантира безупречно обслужване на клиентите. Това не се промени и по време на кризата. Нашите специалисти от отдел „Човешки ресурси“ спазваха всички утвърдени стъпки при избора на новите ни колеги. Въпреки това се постарахме да бъдем максимално гъвкави предвид ситуацията.
Стартирахме мащабна кампания по подбор, с която целяхме не само да подпомогнем служителите си в магазинната мрежа, но и да подпомогнем много хора, останали без работа. Успяхме да адаптираме процеса си по подбор по начин ефективен и безопасен за всички, участващи в него. Освен телефонни и онлайн интервюта, променихме стъпки в процеса, с които да подсигурим спокойствието на колегите, които участват във финалните фази, които бяха на живо.
За нас приоритет си остава здравето и сигурността на нашите настоящи и потенциални служители и затова процесът по набиране на персонал продължава да се извършва при засилени мерки за безопасност, спазвайки установените противоепидемични мерки.
ВИЖТЕ ОЩЕ: