петък, 14 юни 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    3035 прочитания

    AtScale удвои екипа си в България за шест месеца

    Офисът у нас вече е най-големият за AtScale
    07 октомври 2020, 09:10 a+ a- a

    През месеците на пандемията екипът на технологичната компания AtScale в България е нараснал двойно и той вече е най-многобройният за компанията в целия свят. От началото на март броят на служителите се е удвоил, а плановете на мениджмънта са екипът у нас да бъде увеличен с още 50%, обявиха от AtScale. 

    Специализираната в сферата на големите данни компания има офиси в Сан Матео, Бостън и София. „Кризата с COVID 19 оказа негативно влияние върху повечето от бизнесите. Ние обаче успяхме не просто да ги преодолеем, но и да пораснем два пъти. Кризата още веднъж доказа, че който владее данните, владее света. Благодарение на нашия OLAP модел за анализ на епидемиологичните данни за COVID-19 за доставчиците на здравни услуги и за всички, които са обединили усилия в битката със заразата. Ние предоставихме софтуера безвъзмездно с цел да дадем мощно оръжие на учените и специалистите по целия свят в тяхната борба със заразата, като им помогнем да вземат по-добри решения въз основа на наличните данни за вируса“, коментира Момчил Михайлов. ​Именно той е българската следа в компанията, както и основната причина за създаването на офис у нас през 2018. В началото колегите му били скептично настроени. Само 18 месеца по-късно обаче българският офис е сред движещите сили за компанията. 

    ​Доказателство за приноса на отбора в София е създаването на продукт без аналог в света, представляващ актуализация на водещата платформа на американската софтуерна компания. Изграждането, архитектурата, автоматичното и ръчното тестване на AtScale 2020.1 са извършени изцяло в България.

    ​Специалистите, които работят у нас, стоят и в основата на последния ъпдейт на инструмента Data Insights Marketplace. Той позволява на компании от всички сектори още по-бързо и лесно да анализират данни и да взимат ключови решения за развитието на бизнеса си. 

    Според Михайлов това, което привлича родните дивелъпъри към AtScale е възможността постоянно да развиват интелектуалните си качества. Работата с най-иновативните инструменти в световен мащаб позволява на служителите постоянно да предизвикват себе си и да се усъвършенстват. ​

    Създадената през 2012 AtScale дава възможност на клиентите си да виртуализират аналитични данни, независимо къде се съхраняват – складове с данни, езера с данни или нововъзникващи облачни платформи. Така е възможен единен изглед на информацията към B.I., A.I. и приложения за машинно обучение. Клиенти на платформата на AtScale са гиганти като JPMorgan Chase, Toyota, Wells Fargo, GlaxoSmithKline.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 11 часа
    преди 12 часа
    Телерик Академия ще се фокусира повече върху доквалификацията на специалисти
    За 5 години Академията утроява броя на Upskill програмите за повишаване на знанията и добавя към портфолиото си нови формати
    преди 13 часа
    Проучване: Липсата на умения за работа с AI забавя иновациите в 62% от компаниите
    2/3 от компаниите не притежават достатъчни умения за работа с AI, а 41% от организациите изпитват затруднение в намирането на служители с опит и знания в изкуствения интелект
    преди 16 часа
    София Тех Парк получи български електрически камион
    Първият български мини товарен автомобил на ток има пробег от 300 км с едно зареждане
    преди 17 часа
    НАП: Клиентите могат да задържат плащането, ако не получат касова бележка
    Агенцията санкционира 433 търговци край морето за неиздаване на фискален бон