четвъртък, 28 януари 2021   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    516 прочитания

    Effie Awards България ще се проведе през януари 2021

    Крайният срок за подаване на заявки е 25 ноември 2020
    13 ноември 2020, 09:03 a+ a- a

    Тринадасетотото издание на конкурса за маркетингова ефективност Effie Awards ще се проведе в България на 28 януари 2021, съобщиха от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА).

    Конкурсът отличава най-впечатляващите постижения в областта на маркетинговите комуникации – идеите, които работят.

    Мотото на тазгодишното издание е „Всичко, което блести е злато“. Парафразата на известния стих на Шекспир издава амбицията на конкурса да награди онези кампании и маркетингови практики, постигнали блестящи резултати със своите иновативни комуникационни решения. 

    Всички професионалисти в сферата на интегрираните комуникации и рекламодателите могат да участват в конкурса с най-ефективните си идеи, реализирани в периода от 1 януари 2019 до 31 октомври 2020 г. 

    Ключовите критерии за оценяване са базирани на сериозните маркетингови проучвания, смелите и нестандартни стратегически решения и ефективността на рекламата. Пандемията COVID-19 и новите социални рестрикции провокираха всички да търсят нови начини на комуникация, затова Effie Awards България въвежда нова категория „Маркетинг при актуални събития“.  В тази широко формулирана категория един срещу друг ще се изправят контекстуални кампании с висока ефективност, създадени около конкретни събития и в отговор на неочаквани социални, културни и други явления.

    Тази година организаторите на конкурса удължават срока за записване с един месец и обявиха отстъпка от 25% от таксата за участие при ранно подаване на заявките до 13 ноември. Крайният срок за подаване на заявки е 25 ноември 2020 година. 

    Effie Awards е световно признатият стандарт за успешно комуникиран бранд. Над 50 години наградите се радват на признание едновременно сред рекламодатели и комуникационни агенции. Като глобален символ на успешна маркетингова комуникация, те фокусират вниманието върху най-ефективните идеи и насърчават разговор между клиент и агенция относно начините за създаване на работеща реклама.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 16 минути
    Американската икономика отчете ръст в края на 2020
    Увеличението е минимално, но резултатите са по-добри от очакваното
    преди 21 минути
    ЕК удължи срока на действие на Временната рамка за държавна помощ
    Поради продължаващото развитие на пандемията всички мерки във Временната рамка се удължават до 31 декември 2021
    преди 49 минути
    Близо 7 пункта ръст на бизнес климата у нас в началото на 2021 г.
    Националната статистика отчита тъст във всички сектори
    преди 1 час
    Decathlon отвори магазин в центъра на София
    Това е 3-ти обект на търговеца на спорти стоки в столицата и 9-ти в България
    преди 2 часа
    СЗО: Европа е изправена пред „пандемичен парадокс“
    Тъй като пандемията продължава повече от година, регионът трябва да се справи и с „паралелна пандемия“ на влошеното психическо здраве