събота, 03 юни 2023   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2025 прочитания

    Предстои третото издание на виртуалния форум Еmployer Branding RЕstart

    Повече за темите и лекторите научете от Елена Спирина, управител на Party Management
    15 януари 2021, 12:41 a+ a- a

    Мениджъри от водещи компании в България ще споделят практически опит в рамките на третото издание на виртуалния бизнес форум Еmployer Branding RЕstart, който ще се проведе на 20 януари. Форумът е част от поредицата уебинари и хибридни събития от формата Business Talks с полезни примери от бизнеса за бизнеса, организиран от българската компания за корпоративни събития Party Management.

    Каква ще е темата на второто издание, кои компании ще споделят опит и полезни примери и какво могат да очакват участниците от форума, разказва Елена Спирина, управител на Party Management и организатор на събитието. 

    Елена Спирина, управител на Party Management

    Елена, остават броени дни до третото издание на виртуалния форум Еmployer Branding REstart. Кога ще се проведе, каква е темата и защо се спряхте на нея?
    Онлайн бизнес форумът ще се проведе в сряда (20.01.2020) от 14:00 до 17:00 ч. Ще говорим отново за работодателската марка, но този път фокус е комуникацията на компанията, какви стратегии предприема бизнесът в привличането на таланти и по-точно disruptive marketing  стратегии, които ни отличават. В предходните издания вече говорихме за управление на промяната и преодоляване на кризата, за дигитална трансформация и гъвкав подход (agile management) и геймификация, създаването на виртуални събития. Естественото развитие на фокуса ни бе да обърнем внимание на креативния подход в комуникацията, тъй като както самите канали, по които тече комуникацията, се промениха много, така и вида й като подход в привличането на таланти. 

    Към кого е насочено събитието и как става участието?
    Събитието е насочено отново към HR общността, както и маркетинг и РR специалисти, които се интересуват от комуникация и иновации на стратегическо ниво, както и към млади хора, които си търсят работа и искат да се ориентират кариерно. Това е добър начин за тях да си създадат впечатления за конкретни компании като например Лидл България, които инвестират много в обучението и развитието на кадри и имат и специална стажантска програма, за която сме им партнирали, и имаме преки наблюдения с какво внимание подхождат към младите таланти.

    Участието става чрез записване ТУК. Таксата за регистрация е 20 лв.

    Кои са лекторите и какви теми ще застъпят?
    В дискусия между мен и Георги Малчев  (Xplora) ще направим разбор на креативни кампании в световен план, като ще споменем и конкретни компании, които са ни направили впечатление с комуникацията си на българския пазара. Ще изгледаме техни клипове и визии и ще разкажем кои са game changers, какво те прави такъв. Ще разкажем и какво се промени в каналите за комуникация през последните 3 години.

    Полина Декова, маркетинг мениджър в Modis Bulgaria, ще говори на тема „Disruptive Marketing за растеж в дигиталния свят“. Полина ще разкаже за иновативна кампания по анонсирането на партньорството на компанията с Даймлер Крайслер на глобално ниво и по-конкретно за Mercedes и Formula E за състезания с електромобили и какви рискове са поели с цел управление на промяната в комуникацията и имиджа на компанията.

    А с изпълнителния директор на TBI Info Юлиян Маслянков ще си говорим за HR иновации със софтуерния продукт sHRedy, който изцяло елиминира хартията като управление на дигитални досиета на служителите. Продуктът е лансиран едва преди половин година, а вече е хит на пазара, включително има няколко награди. 

    Ще си говорим и с Катерина Шопова, която е директор „Човешки ресурси“ на Лидл България. В момента компанията жъне редица награди именно като топ работодател и се отличава от конкурентните вериги с по-високо заплащане, ангажираност и удовлетвореност на служителите си. 

    Вече имате опит с две онлайн издания на форума, работи ли този формат за Вас?
    Да, предходните издания бяха много успешни със страхотни лектори - мениджъри от компании като Raiffeisenbank, Bosch.IO, Sitel, Telus, Milestone, Bulpros, Sutherland Global, Luxoft и ММ Solutions. Както и професионални комуникатори и коучове в лицето на Благой Никушев и Милена Хаджииванова, включително и аз с теми касаещи не само събитията, но и работата в малки екипи. 

    Интересното на формата е, че лансирахме иновативна формула за събитие Online Event. Real Food, която до момента не е правил никой. Всички участници във формата може да си поръчват храна по време на събитието с много големи отстъпки. Наш партньор в предходното издадение беше Dominos Pizza, a за настоящото един съвсем нов, но много качествен като продукти бранд - Ribs&Sticks.

    Тази формула ние успешно превърнахме като част не само от форума Еmployer Branding REstart, но и в страхотна формула за хибридни тиймбилдинг програми, с коиято през коледния период забавлявахме около 3 000 души от над 35 компании с виртуални събития и кутии с продукти, получени по куриер.

    За нас Employer Branding REstart е първото самостоятелно публично бизнес събитие, тъй като по принцип винаги работим като подизпълнител на конкретни корпоративни клиенти, но имахме силна нужда от него. 

    Именно думичката REstart показва необходимостта в 360-градусова промяна на формата на събитията, на комуникацията и темите - да са супер практични и полезни и то не само заради 2020 година, а защото бизнесът има нужда от постоянно споделяне на добри практики и налагане на добри модели с цел повече удовлетвореност на служителите, на посетителите на събитията, на самите лектори. 

    Смятам, че даваме много с формата в тази посока на всички страни и променяме хода на събитията.

    Какви поуки си извлякохте до момента и да очакваме ли нещо ново и различно в предстоящото издание?
    Винаги имаме какво да научим и подобрим. Чисто технологично не спираме да научваме по нещо било за платформите, с които работим, било за комуникацията и подхода.

    Разликата е голяма за нас от гледна точка, че в предходните формати само инвестирахме в разработването на форума и беше безплатен за посетители, а сега е платен, но с минимална такса за регистрация от 20 лв. Тя е повече от оправдана не само заради темите и лекторите, но и отстъпките за храна и най-вече възможността да се види и тества безплатно дигитална игра, която е част от нашето порфолио за виртуални приключения Spy School.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 14 часа
    Близо 1000 са вече работещите в Центъра за споделени услуги на KBC във Варна
    Част от служителите са се завърнали от чужбина, за да работят във Варна
    преди 14 часа
    Работните места в САЩ продължават да се увеличават
    Пазарът на труда в страната показва силна устойчивост
    преди 15 часа
    Япония с предупреждение към OpenAI
    Органът за защита на поверителността в страната предупреди компанията да не събира данни без разрешението на потребителите
    преди 16 часа
    САЩ глоби Amazon $30 млн. за нарушаване на поверителността
    Служители на Amazon Ring и стотици изпълнители са имали пълен достъп до личните видеоклипове на клиентите, включително деца, години наред
    преди 20 часа
    Американският Сенат прие Закона за ограничаване на дълга
    Предстои президентът Байдън да подпише документа, за да влезе в сила