понеделник, 19 април 2021   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    518 прочитания

    Кока-Кола инвестира още 200 000 лв. в малкия бизнес у нас

    Втората фаза на кампанията „Магазинчето на квартала“ ще подпомогне още 1200 малки квартални търговски обекта
    08 февруари 2021, 14:49 a+ a- a

    Системата на Кока-Кола в България продължава инициативата, стартирала през миналата година, с която подкрепя малките търговци в страната в справянето им с икономическите последствия от пандемията Covid-19. След успеха на първата фаза и положителния отзвук, както от потребителите, така и от собствениците на квартални магазини в цялата страна, които получиха подкрепа за бизнесите си, Кока-Кола продължава с подкрепата на местните общности в България. Само преди дни „Магазинчето на квартала“ получи признание и от професионалната гилдия, като спечели бронзово отличие в категория „Промоции“ на престижните награди за маркетингови комуникации Effie Awards.

    Инвестицията във втората фаза на „Магазинчето на квартала“ е в размер на 200 000 лв. и ще обхване 1200 магазина в цялата страна. Търговските обекти ще получат инвентар, който ще облагороди бизнеса им, ще привлече нови клиенти и ще подпомогне задържането на старите. Търговските представители на Кока-Кола ХБК България отново ще инвестират от своето време и с професионалната си експертиза и натрупан опит ще подпомогнат собствениците на малки магазини с ценни съвети за това как да направят обектите още по-привлекателни за потребителите от кварталите, в които се намират.

    „С тази кампания Кока-Кола ни помогна да направим магазина още по-приветлив и цветен, а пазаруването за нашите клиенти - приятно и интересно“, споделя управител на търговски обект в Бургас.

    „Благодарение на „Магазинчето на квартала“, получихме чадъри, козирки и кошници, с които нашият обект стана по-видим и привлекатален. Клиентите ни влизат с усмивка и пазаруват с настроение“, казва собственик на квартален магазин във Видин.

    Кампанията „Магазинчето на квартала“ стартира миналата година и обхвана над 500 селектирани малки търговски обекта в цялата страна, като част от един от приоритетите на Системата на Кока-Кола в България - подпомагането на местните общности и клиентите, с които работи, и за които е дългогодишен и доверен бизнес партньор. Икономическото въздействие на Системата на Кока-Кола у нас се изразява в добавена стойност от 654 млн. лв., което е общо 0,6% от БВП на страната. На всеки лев, изразходван за напитка на Кока-Кола, 70 стотинки остават в местната икономика. Системата поддържа 16 200 работни места по цялата си верига на стойност, което е около 0,5% от общата заетост.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    16 април 2021, 16:05
    НАП: 84% от данъкоплатците са подали декларациите си по интернет
    Срокът за обявяване на доходите е до 5 май
    16 април 2021, 16:04
    JPMorgan Chase отпуска $2,5 трилиона до 2030 г.
    Средствата са предназначени за проекти в сферата на изменението на климата и устойчивото развитие
    16 април 2021, 15:48
    ЕК одобри средства за инфраструктура и здравеопазване за България
    Това става след изменение на Оперативна програма „Региони в растеж“
    16 април 2021, 15:24
    Полша стартира имунизацията с ваксината на J&J
    Здравните власти в страната смятат, че потенциалните рискове са малки и далеч по-малко сериозни от коронавируса
    16 април 2021, 15:13
    Германската Meggle затваря завода си в Шумен
    Трудовите договори на около 95 служители ще бъдат прекратени
    16 април 2021, 14:18
    Фандъкова: На 24 април пускаме метрото до „Горна Баня“
    Гражданите, които ще пътуват с метрото, достигат 500 000 на ден, коментира столичният кмет