понеделник, 10 май 2021   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1016 прочитания

    Добри дигитални маркетингови кампании по време на пандемия

    От СофтУни подбраха няколко успешни кампании, адаптирани към пандемична обстановка
    22 март 2021, 16:06 a+ a- a

    Времената се менят, дигиталната революция тече в момента и тенденциите непрекъснато се изменят. За щастие, има голям брой експерти, които следят тези промени и се опитват да бъдат в крак с тях, а нашите приятели от СофтУни се стараят да предадат това знание на публиката и студентите си. Те са пдбрали няколко примера, които според тях показват как дигиталният маркетинг може успешно да се адаптира към се пандемична обстановка.

    Дигиталният маркетинг зависи от добро познаване на пазара, задълбочени проучвания, правилно таргетиране, постоянен анализ на статистически данни и много знания за всички платформи и промените в тях. Но каквото и да си говорим, една кампания се отличава с креативността, въображението и способността ѝ да докосне хората истински.

    Една фраза, останала във времето и перефразирана от сър Исак Нютон, гласи: „Ако виждах по-далеч от другите, то е защото стоях на раменете на гиганти.“ Ние стоим зад тази философия и това е една от причините лекциите ни да са винаги изпълнени с примери. Ние самите сме се учили от тези преди нас, сега е наш ред да предадем тези знания. Затова решихме да ти споделим няколко истински вдъхновяващи маркетингови кампании, които умело са се адаптирали към настоящата пандемична обстановка и са намерили най-добрия начин да се промотират. Дано те грабнат така, както грабнаха и нас и запалят искрата на интереса към дигиталният маркетинг:

    Play for the world – Nike

    Спортната компания винаги е била стъпка напред с впечатляващите си реклами. С видеото по-долу, тя набляга на интимността, нещо, което ще видиш във всички подбрани кампании по-долу. Социалните медии направиха преживяването на пандемията много по-поносимо и Nike умело влизат в естетиката, към която привикнахме в последните 10 месеца.

    >

    #shareasquare

    Един от най-големите производители на тоалетна хартия, Cottonelle, умело се възползва от паническото изкупуване на стотици ролки в началото на пандемията. Те учтиво напомнят, че хартията няма да свърши и ни насърчава да бъдем по-малко егоистични и да споделим парченце, откъдето идва и хаштага им #shareasqaure. Подобни идеи звучат дръзки, но екзекутирани по правилен начин, могат да постигнат високи резултати.

    Tesco Food Love Stories

    Веригата супермаркети Tesco не остава по-назад, използвайки личните моменти в своя полза. Кампанията им окуражава хората да споделят свои клипове как готвят любимите си ястия за някого. В момента най-добрият приятел на един бранд са клиентите му и няма нищо по-хубаво от това да видиш доволен клиент.

    Dove – Куражът е красив

    На последно място оставяме една от най-въздействащите реклами на козметичната компания Dove. Няма нужда от излишно описание, нужно е само да изгледаш 30-те секунди.

     

    В SoftUni Digital ценим креативността и имаме за цел да обучим студенти, чиито кампании да даваме за пример пред всички. Курсовете ни покриват всички аспекти от дигиталния маркетинг, а цялостната ни програма ти позволява да преминеш през пълно обучение и да получиш сертификат за професионално образование. Първият курс от програмата Marketing Basics е безплатен и подходящ за абсолютно начинаещи! Всичките ни лекции, като кампаниите по-горе, са съобразени с пандемията и са изцяло онлайн.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 30 минути
    преди 41 минути
    Работното място през 2021: Вижте кои са основните тенденции
    Проучване на VMware показва, че благодарение на дистанционния модел на работа 82% от бизнес лидерите са привлекли таланти, живеещи извън големи икономически центрове
    преди 1 час
    преди 2 часа
    Русе и ТИЗ създават нов индустриален парк край Дунав
    Новата индустриална зона ще бъде наречена на река Дунав и ще разполага с административен център
    преди 2 часа
    От 1 юни България се включва към "зелния сертификат" на ЕС
    На 14 май предстои приемателно тестване
    преди 2 часа
    Проучване: Българите на възраст между 40 и 50 г. са по-склонни да се обучават за нова професия
    Почти 80 000 българи са преминали през курсове за квалификация и преквалификация през миналата година