сряда, 04 декември 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1637 прочитания

    Над 700 ученици и студенти се включиха в новия онлайн формат на „Мениджър за един ден“

    С рекорден брой участници и отговори на важни въпроси премина тазгодишното издание на инициативата
    06 април 2021, 16:06 a+ a- a

    Повече от 700 ученици и студенти се превърнаха в мениджъри за един ден във водещи български и международни компании и организации в рамките на инициативата на Джуниър Ачийвмънт „Мениджър за един ден“. Първото виртуално издание на форума се проведе на 23 март и се оказа едно от най-успешните като реализация досега, съобщиха от организацията.

    През целия ден на 23 март участниците имаха възможността да се докоснат отблизо до света на бизнеса в различни сектори и индустрии. Най-желаните позиции бяха тези в сферата на маркетинга, които получиха по над 50 кандидатури. Други популярни сред ученици и студенти позиции бяха „заети“ в сферите на бързооборотните стоки и технологиите.

    „С това издание на „Мениджър за един ден“, ние от Джуниър Ачийвмънт България избрахме подход, познат на всеки един смел и успешен предприемач – да предложиш релевантна и търсена услуга, съобразена дори и с най-взискателните ограничения на деня. Избрахме да бъдем смели и предложихме иновативен онлайн формат. Много компании усетиха потенциала на новата идея и спомогнаха да разгърнем този ден в едно незабравимо преживяване – образователно, вдъхновяващо, зареждащо, позитивно и обещаващо. Благодарни сме на всички участници, които проявиха интерес и получиха възможност да се включат в този ден. Признателни сме на менторите и колегите, за това че отделиха време и внимание да разкажат за компанията си и за своята професия, както и да обърнат внимание на ефективната комуникация. И на всички вас, без които нямаше да успеем да покажем каква е силата на този един ден.“, сподели Васил Димитров, мениджър „Маркетинг и бизнес партньорства“, Джуниър Ачийвмънт България.

    След пълноценния ден всички участници и желаещи имаха възможността да гледат закриващото събитие на „Мениджър за един ден“ на живо във Facebook страницата и уебсайта на Джуниър Ачийвмънт България. Стриймингът „Силата на един ден, на една дума“ не спира да буди интерес като зрителите вече надминават 11 000.

    Специален гост на тазгодишното издание беше Николаос Цитиридис, който „разходи“ зрителите в студиото на своето предаване и отговори на въпроси, зададени от участниците на живо към него. Той сподели, че „думата на думите“ в неговите очи е „търпение, за да знаеш, че можеш да се провалиш, но да си сигурен, че няма да повториш грешката“. Според него силата на думите идва от това да разбираш хората и ситуациите и да вникваш в тях, без да се фокусираш върху проблема, а върху решението.

    Закриващото събитие продължи с интерактивен модул с участието на мениджъри от различни компании-домакини. Участници от цялата страна задаваха въпроси на ръководителите на компаниите в реално време в дигитална платформа. Според отговорите най-важното качество за един мениджър е емпатията, която беше и един от отговорите на въпрос „Какво е важно за успешната комуникация?“ и доказа колко голяма може да бъде силата на една дума. Мениджъри от водещи компании споделиха, че най-голямата мотивация за развитието им в България са възможностите и хората, и посъветваха младите предприемачи да се развиват в сфери, които силно ги вълнуват и в които могат да бъдат полезни.

    Милена Стойчева, изпълнителен директор на Джуниър Ачийвмънт България изрази специална благодарност към всички участници - „В този ден, всички ние успяхме да покажем най-доброто от себе си, обединени от мотото „Силата на един ден, на една дума“. Обещахме да не отстъпваме от нашите принципи в стремежа ни да се развиваме и не само успяхме да предложим нестандартно решение, а и да повдигнем летвата на следващото ниво. Вярвам, че за всички над 1500 участници - ученици, студенти, ментори, мениджъри и колеги, които бяха въвлечени в организацията и реализацията на този един ден, това преживяване ще остави трайна следа в тяхното развитие. Ще се радвам да ги срещнем отново в някои от предстоящите ни програми, инициативи и дейности, насочени към изграждането на професионални компетенции, финансова грамотност и предприемачество. С радост споделям, че в глобален мащаб, с подкрепата на всички партньори на местните организации на Junior Achievement, ние заедно достигаме до над десет милиона ученици и студенти всяка година. Гордея се с постигнатото в този един ден и считам, че той е пример за това което можем да постигнем заедно.“

    Какво споделиха компаниите-домакини за участието си в инициативата „Мениджър за един ден“? 

    „Хюлет Пакард Ентърпрайз България за поредна година си партнира с Джуниър Ачийвмънт България в инициативата „Мениджър за един ден“. Това е програма, която очакваме с нетърпение, тъй като тя ни дава възможност да се срещнем с млади и вдъхновени хора, които желаят да стартират или да развият своя кариерен път. Вярваме, че споделяйки опит и умения, разкривайки иновациите и успехите на компанията, както и нашите ценности, ги вдъхновяваме и окуражаваме да последват своите мечти и професионална реализация.  Онлайн форматът на провеждане през тази година ни даде възможност да се срещнем с повече от 30 участника. Положителната обратна връзка и благодарности, които получихме от тях относно организацията, подготвената програма, придобитите знания, новата перспектива и съпреживяната емоция, потвърждава нуждата и смисъла да продължаваме да подкрепяме младите таланти! В същото време ангажираността и солидната подготовка, която участниците демонстрираха по време на съвместната ни работа, и ни мотивира да продължим и занапред нашето стойностно партньорство с Джуниър Ачийвмънт.“, разказват от Хюлет Пакард Ентърпрайз България.

    „Думата УСПЕХ съдържа в себе си тайната за доброто представяне на всеки мениджър: „У“ е за учене – не трябва да спираме на учим; „С“ е за стратегия, защото трябва да имаме план, по който да работим; „П“ е за предприемачество, защото всеки мениджър е и предприемач; „Е“ е за емпатия и тази година отново напомни колко важна е тя; и „Х“ е за хармония, защото добрият мениджър е балансиран и обича това, което прави“, отговаря Теодора Петкова, главен изпълнителен директор на UniCredit Bulbank, на въпроса „Какво е нужно за доброто представяне на един мениджър?“. 

    „Бях приятно изненадана от лекотата, с която учениците водеха дискусии, активно задаваха въпроси и се стремяха да извлекат максимума от срещата си с нас. Поздравявам ги за тяхната култура на общуване в дигитална среда и инициативност. Пожелавам им да са смели и амбициозни в мечтите си и тяхното реализиране!“, каза Надежда Минева, специалист „Привличане на таланти“ в Нестле България. 

    „Беше изключително вълнуващо за нашите доброволци, а и за младежите, които ни бяха на гости. Успяхме да разходим виртуално участниците в една мини обиколка на офиса ни. Наистина беше незабравим ден, както всеки „Мениджър за един ден“, но вярваме, че в тази необичайна обстановка всички го оцениха още повече! Благодарим за страхотното изживяване!“, споделят от Кока-Кола ХБК България.

    За да може повече хора да се докоснат до част от това приключение, Джуниър Ачийвмънт България предоставя публичен достъп до закриващото събитие на „Мениджър за един ден“ 2021 на следния адрес: https://bit.ly/3wdo07d.

     

     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 14 часа
    Стойността на глобалният пазар на Cloud ERP ще достигне $57,17 млрд. през 2024
    Сегментът на малките и средни предприятия се очаква да регистрира най-високият средногодишен темп на растеж, според Fortune Business Insights
    преди 15 часа
    Най-големият ритейл парк в Пловдив отвори врати
    Първите магазини в новия търговски комплекс „Парк Макс Ритейл Парк“ вече са отворени
    преди 15 часа
    Черният петък мина онлайн
    Потребителите в САЩ са похарчили $10,8 млрд. за онлайн покупки, което е над 10% ръст спрямо миналата година
    преди 17 часа
    3,7 млрд. лв. е дупката в бюджета в края на ноември
    Приходите за месеца превишават разходите с близо 300 млн. лв.
    преди 18 часа
    САЩ с нов кръг ограничения, свързани с производството на чипове в Китай
    Това е третият кръг мерки в рамките на 3 години
    преди 1 ден
    Канада обвини Google в създаване на рекламен монопол
    Делото прилича на заведеното в САЩ и цели разделяне на бизнесите на технологичния гигант