вторник, 19 октомври 2021   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2095 прочитания

    Кои са 100-те най-големи рекламодатели в дигитална среда в България?

    Вижте данните от годишното проучване AdEx, провеждано от IAB България
    07 юли 2021, 15:33 a+ a- a

    Efbet, Mondelez и Vivacom оглавяват топ 100 на рекламодателите в България през 2020 в годишното проучване AdEx, провеждано от IAB България. Топ 100 за 2020 представи и коментира по време на уебинар Лазар Малаков, Customer Success Director в Httpool и член на Research комисията на IAB Bulgaria. Вижте видео от представянето на данните:

    Как изглежда топ 10?
    Кои компании допълват топ 100?

    Данните от проучването показват още, че нетният обем на дигиталната реклама в България бележи ръст от 15,3% през 2020 в сравнение с 2019, достигайки 142 700 000 лева. Обичайно, най-голям дял от пазара отбелязва сегментът „дисплей реклама“, като в абсолютна стойност инвестициите там нарастват с 14,7% на годишна база, достигайки 101 600 000 лева.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 56 минути
    Мария Габриел призова за подкрепа на жените за STEM образование и кариера
    Само 22% от всички учени и инженери във високотехнологичните сектори са жени
    преди 58 минути
    Въвежда се зелен сертификат за дейностите на закрито
    Новата противоепидемична мярка влиза в сила от 21 октомври
    преди 1 час
    Бизнесът ще получи компенсации от държавата заради високата цена на тока
    Първите компенсации ще бъдат изплатени още с октомврийските сметки за електроенергия
    преди 2 часа
    ЕК предупреди Полша, че може да й спре парите
    Трябва да защитим бюджета на Съюза от нарушения на върховенството на закона, заяви Урсула фон дер Лайен
    преди 2 часа
    Центърът за иновации на United Group отваря офис в България
    България е един от ключовите ни пазари и тук има много талантливи ИТ специалисти, коментира Сърджан Дурджевич, главен изпълнителен директор на United Cloud
    преди 2 часа
    Латвия обяви 4-седмичен локдаун
    Според властите острият ръст на случаите се дължи на ниското ниво на ваксинация в страната