петък, 24 май 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    17436 прочитания

    Какво е да работиш в myPOS?

    Какви възможности за кариера предлага компанията и какво я прави предпочитан работодател, разказва Христина Петкова - HR Manager в myPOS
    05 ноември 2021, 16:48 a+ a- a

    Христина Петкова - HR Manager в myPOS

    myPOS е българска технологична компания, създадена през 2014 във Варна, която предлага цялостно бизнес решение за приемане на картови плащания с ПОС терминал, онлайн и през мобилен телефон. Днес компанията има над 150 000 бизнес клиента в повече от 30 европейски страни и офиси в Лондон, Париж, Милано, Лисабон, Амстердам, Виена, Антверпен и Букурещ. През август 2021 на платформата са извършвани средно над четири трансакции на секунда или общо над 10 милиона трансакции на стойност над 1 млрд. лева.

    Компанията осъществява всички аспекти от дейността си in-house и има екип от над 340 души. Какви възможности за кариерно развитие предлага, какво я прави предпочитан работодател и какви професионалисти стоят зад нейния успех, научете повече от Христина Петкова, HR Manager на myPOS.

    Име: myPOS
    Сфера на дейност: Финансови технологии
    В България е от: 2014
    Брой служители глобално: над 340
    Брой служители в България: над 290
    Офиси в България: Оперативният офис във Варна е на адрес: „Бизнес парк Варна“, сграда Б1. В бизнес парка има и шоурум. В София офисът и шоурумът са на адрес бул. „Джеймс Баучер“, 76 А.
    Клиенти/Пазари: Над 150 000 бизнес клиента в над 30 европейски страни.
    Основни продукти: myPOS е цялостно бизнес решение за приемане на картови плащания с ПОС терминал, онлайн и през мобилен телефон. За иновациите си компанията печели световни награди, като престижната B2B Innovation Award на FinTech Breakthrough Award в САЩ и Best POS Innovation от Merchant Payments Ecosystem. Само за миналата година myPOS представи няколко нововъведения, като myPOS Glass – приложение, което превръща Android телефона в ПОС терминал, както и дълго чаканото решение N5 Fiscal, комбиниращо мобилен касов апарат и ПОС терминал в едно.
    Компанията в цифри: Ускорената дигитализация на бизнесите повиши търсенето на реше¬нията, предлагани от myPOS. Вследствие на това през миналата година компанията успя да постигне двуцифрен ръст на оборотите от трансакции спрямо 2019 въпреки ограниченията, наложени от пандемията в страните в Европа. Тази година, независимо от предизвикателствата пред бизнеса, компанията отчита съживяване на всичките пазари и на над 80-процентов годишен ръст. През август 2021 например на платформата са извършвани средно над четири трансакции на секунда. Това са общо над 10 милиона трансакции на стойност над 1 млрд. лева.

    Христина, разкажи ни за myPOS. Кога е създадена компанията?
    myPOS е българска компания, създадена през 2014 г. От 2018 г. myPOS разширява мрежата си от локации в Европа и днес освен в България, има офиси в Лондон, Париж, Милано, Лисабон, Амстердам, Виена, Антверпен и Букурещ.

    С какво се занимава – кои са основните ви продукти, услуги?
    myPOS предоставя иновативни и достъпни платежни решения, които изцяло променят начина, по който бизнесите приемат картови плащания през различни канали – на място, онлайн и в движение. myPOS е единствена по рода си платформа, която предлага незабавен достъп до средствата от всички плащания, приети онлайн и посредством ПОС терминал. В допълнение към безплатната бизнес сметка, без месечни или годишни такси, брандът предлага редица технологични услуги, до които малките бизнеси рядко имат достъп. И всичко това на изключително достъпни цени, започващи от 49 лв. за ПОС терминал.

    Кои са основните ви пазари и клиенти?
    Някои от основните ни пазари са Франция, Италия и Нидерландия, но все по-активно се развиваме във Великобритания, Австрия, Румъния, Португалия и други пазари. Клиентите са от всички индустрии и сфери на бизнеса, тъй като безкешовите плащания вече са необходимост навсякъде, независимо от големината или естеството на бизнеса.

    Къде имате офиси?
    В България myPOS има два шоурума – в София и Варна. Оперативният център се намира в морската ни столица, където е концентриран и най-ценният ни ресурс от над 280 специалисти в различни направления. Имаме търговски представителства и experience центрове в големите европейски градове, както и местни партньори във всички държави от Европейската икономическа зона, Англия и Швейцария.

    Оперативният офис на компанията е в „Бизнес парк Варна“, където има и шоурум.

    Колко и какви специалисти работят в компанията?
    Успехът на myPOS се дължи на над 340 специалисти. Структурата включва екипи за всички направления на бизнеса – финанси, маркетинг, продажби, софтуерна и развойна дейност, бизнес и продуктово развитие, техническо и клиентско обслужване, както и специфични за финансовите институции дейности, като оценка на риска и верификация на клиенти. Основният език в компанията е английски, а в отделите, заети с пряка комуникация с нашите клиенти, се говорят над 10 различни езика.

    Колко са ИТ специалистите и по какви проекти работят?
    myPOS разполага с над 80 ИТ специалисти, обслужващи различните процеси на компанията – от вътрешните системи през поддръжката на хардуера и разработването на финансовите софтуерни продукти до клиентските интерфейси в уеб и мобилна среда.

    Какви хора най-често търси компанията – с какъв опит, познания, умения, технологии?
    myPOS расте с изключително бързи темпове и това предполага експанзия на екипите както в оперативния ни център, така и във всички останали европейски локации. Активно търсим PHP, C#/C++, iOS and Android developers, продуктови специалисти, маркетинг и продажби, дизайн експерти, както и хора с високо ниво на владеене на езици като френски, италиански, унгарски, холандски, английски и др.

    Компанията отворена ли е за хора с малък опит и старт на кариерата? Има ли стажантски програми?
    За нас хората са причината за успеха и двигателят на промяната. Близо 70% от колегите ни са на възраст между 18 и 35 години. Много голяма част от тях са направили първите си професионални стъпки в myPOS. Може би най-вълнуващите и любими срещи и интервюта са именно с младежи, които току-що завършват университета и са на прага да изберат първия си партньор в развитието им. Искрено вярвам, че имат много какво да разкажат и да ни научат особено когато става въпрос за иновативно мислене и различна перспектива. За мен при тези срещи е много важно преди всичко да им покажем, че трябва да са много смели, да не се страхуват от липсата на опит и не на последно място, че сме готови да ги подкрепим, без да им поставяме граници и броим годините опит. Това е подходът ни към всички инициативи с университетите и стажантските програми, които провеждаме. Преди всичко искаме да им дадем знания, да им покажем успешните примери, да предизвикаме желанието им за знания и развитие, както и собственото им чувство за стойност. Във всички програми в направления като ИТ, финанси, маркетинг и продажби се стремим да вкараме максимално близо стажантите ни до реалната работна среда. Някои от тях толкова успешно се интегрират в екипите ни, че определението стажант престава да съществува.

    Кои са основните технологии, които се използват в компанията?
    Използваме разнообразни езици и технологии и винаги следим новостите в индустрията. От технологична гледна точка основните са C/C++/C#, PHP, Symfony, Java, Kotlin Swift, .NET Core, MS SQL, Rabbit MQ, ELK Stack, HTML/CSS , jQuery, Bootstrap, React, Python, Node.JS.

    Как се въвеждат новите служители в компанията?
    С усмивка... това е директният ми отговор. Новото работно място и непознатата среда могат да бъдат истинско предизвикателство, независимо от опита и позицията. Много е важно да се почувстваш уютно още в първия си ден. Стремим се през първите седмици да дадем пълната информация и подкрепа, за да може всеки нов колега да има летящ старт. Още първия ден имаме интерактивна презентация относно структурата на компанията, екипите и тяхната работа, както и всичко, което се отнася до цялостния „живот“ на новите ни колеги. В първите няколко дни служителят има възможността да се запознае подробно с продуктите и услугите на компанията като се включи в myPOS онлайн академията ни, както и в още няколко трейнинг платформи. Стараем се да бъдем отворени към опита и възможностите на всеки от нас, като не поставяме конкретни граници и срокове за въвеждането на новите служители. Наясно сме, че всеки човек е различен и се нуждае от индивидуален подход, за да навлезе, успешно да поеме ролята си и да даде своя принос.

    Какви са възможностите за кариерно развитие и какви обучения предлага компанията?
    Като компания, която осъществява всички аспекти от дейността си in-house, предлагаме различни възможности за кариерно развитие както във вертикална, така и в хоризонтална посока. Оценяваме и развиваме талантите на нашите служители, като организираме обучения спрямо техните нужди. В края на тази година ще поставим фокуса и върху развитието на всички мениджъри и ръководители на екипи, като стартираме дългосрочна програма за надграждането на техните умения да се справят с предизвикателствата в управлението на екипите, ефективната комуникация и преследването на глобалните цели на компанията. Надяваме се, че от следващата година ще имаме възможност отново да подновим с пълна сила участието ни в различни конференции, семинари и всякакви обучителни инициативи, които вследствие на пандемията бяха отложени.

    Какви придобивки предоставя компанията и какво я прави предпочитан работодател?
    На първо място, възможността за работа в международен екип от професионалисти, изграждащи заедно високотехнологични решения за картови плащания за малкия и средния бизнес. Работим в open-space, А-class офис със зони за релакс, където са винаги налични свежи плодове и ядки, а за любителите на кафето сме оборудвани с професионални кафе машини. Разполагаме с изключително модерен фитнес, а боулинг залата ни е мястото, на което обичаме да разпускаме и да се забавляваме. Освен спортните активности, които организираме на седмична база, и Мултиспорт картата на преференциална цена, за здравето на нашите служители сме се погрижили и осигурявайки луксозен застрахователен пакет, включващ здравна и дентална грижа, както и диоптрични стъкла. Тази година се възползвахме и от възможността да организираме уникално тиймбилдинг събитие през юли, в което се включиха колегите от цяла Европа. Стараем се да отбелязваме и всички празници и страхотните постижения на екипите ни през цялата година.

    Какво не знаят хората за компанията, а е важно да знаят според вас?
    myPOS е пример, че иновативни решения на световно ниво могат да бъдат създавани в България. Идеята зад myPOS е всеки бизнес да получи възможност да се възползва от предимствата на новите технологии и по този начин да се справи с предизвикателствата, откривайки нови пътища към успеха. Често изненадваме хората, че самофинансираща се компания, родена във Варна, се развива с огромни темпове и вече толкова години се конкурира успешно с европейски и световни гиганти в сферата на безкешовите плащания. Успехите на чуждите пазари и международните награди направиха така, че разпознаваемостта на бранда е много по-висока в страни като Франция, Италия, Нидерландия, Белгия, Англия, Швейцария и други, където са нашите клиенти, отколкото в родината ни, където са хората, на които компанията дължи успеха си. Все повече българи, които живеят и работят в чужбина, се свързват с нас, за да ни споделят желанието си да се присъединят към екипите ни, а тези, които се завръщат в България, избират myPOS за първи контакт и работодател, с който да продължат кариерата си.

    Повече информация за компанията и свободните позиции в момента вижте в профила на myPOS Technologies AD в JOBS.bg тук

    ВИЖТЕ ОЩЕ:

    Какво е да работиш в Lab08?
    Какво е да работиш в Grafixoft?
    Какво е да работиш в Appolica?
    Какво е да работиш в Resolute Software?
    Какво е да работиш в M2M Services?
    Какво е да работиш в i:Fao an Amadeus company?
    Какво е да работиш в Cognyte Bulgaria?
    Какво е да работиш в Hewlett Packard Enterprise?
    Какво е да работиш в Melon?
    Какво е да работиш в Gameloft Sofia?
    Какво е да работиш в Hypoport Sofia?
    Какво е да работиш в Delta Source? 
    Какво е да работиш в AtScale Bulgaria?
    Какво е да работиш в Лидл България?
    Какво е да работиш в МенторМейт?
    Какво е да работиш в Proxiad?
    Какво е да работиш в Endava?
    Какво е да работиш в Адастра България?
    Какво е да работиш в Coherent Solutions Bulgaria?
    Какво е да работиш във Fadata?
    Какво е да работиш в Walltopia?
    Какво е да работиш във Fourth България?
    Какво е да работиш в TELUS International Europe?
    Какво е да работиш в DataArt?
    Какво е да работиш в Schwarz IT България?
    Какво е да работиш в Anakatech?
    Какво е да работиш в A1 България?
    Какво е да работиш в Cargotec?
    Какво е да работиш в Kaufland България?
    Какво е да работиш в Кока-Кола ХБК България?
    Какво е да работиш в Paysafe?
    Какво е да работиш в Карлсберг България?
    Какво е да работиш в Melexis България?

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 21 часа
    Eldrive започва да изгражда собствени зарядни паркове за електромобили
    Освен зарядните станции в парковете ще има кафенета и магазини
    преди 23 часа
    „Смарт Органик“ вече се търгува на основния базар на БФБ
    Тя е първата компания, преминала от малкия пазар beam на основния Standard на Борсата
    преди 1 ден
    JYSK открива още 2 нови магазина у нас
    От началото на 2024 до сега бяха открити обекти в Елин Пелин, Равда и Асеновград
    преди 1 ден
    Инфлацията във Великобритания с по-малък от очакваното спад
    През април показателят е с почти 1% по-нисък спрямо март
    преди 2 дни
    Пазарът на индустриални площи в София навлиза в нова фаза
    Пазарът на производствени и складови площи в София забавя темпото си в началото на годината, а наемните нива се стабилизират за първи път от края на 2021, сочи нов доклад на Cushman&Wakefield Forton