понеделник, 02 декември 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    7139 прочитания

    Лидери в криза: Уроците на Максим Кочнев, myPOS

    CEO-та на водещи компании у нас споделят пред Economy.bg най-важните поуки, които са извлекли по време на пандемията
    17 януари 2022, 10:31 a+ a- a

    Максим Кочнев, Изпълнителен директор на „майПОС Технолъджис АД“

    Кризата с коронавируса изправи бизнес лидерите пред напълно нова ситуация. Наложи им се да навигират в среда с много въпросителни, да реагират бързо и да се адаптират към промените.

    Какви бяха най-важните лидерски уроци при овладяването на ковид кризата? Economy.bg попита CEO-та на водещи компании у нас.

    Представяме ви Максим Кочнев, Изпълнителен директор на „майПОС Технолъджис АД“.

    Коя беше най-голямата трудност за Вашия бизнес от началото на ковид кризата?
    Пред всички компании кризата постави въпросите как да подсигурим едновременно бизнес операциите и безопасността на нашите колеги, как да преструктурираме процесите и как да запазим екипната принадлежност при дистанционна работа. Пред нас обаче тя постави и въпроса как бързо да помогнем на клиентите си - малките и средни бизнеси, за които трудностите в началото на кризата бяха безпрецедентни.

    Така промените ни подтикнаха да създадем нови продукти, даващи шанс на малкия бизнес да остане гъвкав. Някои от иновациите ни, породени от новата действителност, дори спечелиха световно признание. Затова се гордеем, че останахме верни на мисията си да помагаме на малките бизнеси да растат, дори в извънредна ситуация.

    Какво бихте променили, ако бяхте изправени пред същата ситуация днес?
    Действахме решително и отговорихме на нуждите на нашите клиенти и партньори, така че не бих казал, че са нужни големи промени в подхода ни. Успяхме дори да постигнем стабилен ръст благодарение на усилията на екипа.
    Пандемията ни накара да се замислим как да инвестираме още по-целенасочено в хората си. Промените, които вече правим, са насочени към развитието на колегите ни и подобряването на процеса по подбор, както и представянето на myPOS като работодател на българския пазар на труда, върху което работим усилено в последните месеци.
    Доволни сме, че възприехме предизвикателствата като възможности, но това е част от нашето ДНК. Като финтех компания, ние сме свикнали да превъзмогваме трудностите и да виждаме възможности там, където другите не успяват.

    ВИЖТЕ ОЩЕ:

    Лидери в криза: Уроците на Иван Йонков, Codexio

    Лидери в криза: Уроците на Александър Починков, Nexo

    Лидери в криза: Уроците на Бенджамин Кейн, TechPods

    Лидери в криза: Уроците на Бистра Папазова, Cobuilder International

    Лидери в криза: Уроците на Силвен Коло, Melexis България

    Лидери в криза: Уроците на Иван Михайлов, Visteon Electronics Bulgaria

    Лидери в криза: Уроците на Макс Баклаян, Tavex

    Лидери в криза: Уроците на Петър Павлов, T MARKET

    Лидери в криза: Уроците на Михай Болдижар, „Роберт Бош“

    Лидери в криза: Уроците на Румен Иванов, DHL Express България

    Лидери в криза: Уроците на Боян Иванов, StorPool Storage

    Лидери в криза: Уроците на Радослав Николов, SAP Labs България

    Лидери в криза: Уроците на д-р инж. Боряна Манолова, Siemens България

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 34 минути
    Канада обвини Google в създаване на рекламен монопол
    Делото прилича на заведеното в САЩ и цели разделяне на бизнесите на технологичния гигант
    преди 43 минути
    BILLA и EVN изграждат 25 зарядни станции за електромобили в България
    В следващите 18 месеца ще бъдат изградени 25 бързозарядни станции за електромобили в 9 града
    преди 1 час
    преди 5 часа
    Бизнесът иска спешна оптимизация на процесите по наемане на служители от трети страни
    Недостигът на човешки ресурси в България е посочен от българските предприемачи на второ място сред проблемите, които изпитват
    преди 5 часа
    AMPECO привлече 26 млн. долара инвестиция
    Целта е растеж на продуктовите иновации и пазарното присъствие на компанията