Наскоро дружеството откри нов офис в София с 40 служители
myPOS обяви откриването на два нови магазина в Рим и Букурещ. До края на годината myPOS планира да отвори и втори шоурум във Франция, след като през 2019 г. откри такъв в Париж. С отварянето на двата си нови магазина в Рим и Букурещ, myPOS засилва присъствието си в Европа, за да е по-близо до своите клиенти.
myPOS улеснява малките и средни търговци и чрез платформата си, която им дава шанс да управляват бизнеса си и да получават картови плащания навсякъде – на място в магазина, онлайн или в движение. Освен ПОС терминали без абонаментни такси, безплатна търговска онлайн сметка с IBAN и безплатна бизнес карта, myPOS предлага и иновативни технологични услуги, като платформа за онлайн магазин, методи за приемане на плащания от разстояние и множество други инструменти, които улесняват малките бизнеси и им помагат да се разрастнат.
„myPOS е на етап, в който разширява европейското си присъствие, с цел да бъде във всички големи европейски градове, за да е по-близо до своите търговци. Избрахме да отворим магазин в Рим, въпреки че вече имаме такъв в Милано, тъй като Италия е един от нашите водещи пазари и италианските търговци са много отворени към новите технологии. Букурещ, от друга страна, е един от нововъзникналите пазари за картови плащания в Европа, така че беше съвсем логично да открием офис и магазин там“, каза Максим Кочнев, финансов директор на myPOS.
„Екосистемата на myPOS комбинира предимствата на бизнес платформа с всички нужни инструменти, които дават шанс на търговците да получат парите си за секунди, да управляват средствата си с безплатна сметка, да проследяват плащанията в движение с мобилно приложение, да плащат фирмени разходи с безплатна бизнес карта и още много. Ние искаме да помогнем на колкото се може повече бизнеси в Европа да опростят ежедневните си операции и да ускорят растежа си“, добави Кочнев.
myPOS очаква терминалите, управлявани от компанията в България да надминат 10 000 до края на 2022 г. „Доверяват ни се търговци в над 30 страни, защото идеята зад myPOS е всеки бизнес да може лесно да се възползва от иновативните решения за разплащане и по този начин да се справи с новите предизвикателства. Ние не натоварваме клиентите си с месечни такси, допълнителни разходи и дългосрочни договори, но слушаме и предлагаме решенията, от които се нуждаят. Винаги сме на разположение в нашите магазини, където търговците могат да получат безплатни консултации от екипа на myPOS“, споделя Кочнев.
Двата нови магазина в Рим и Букурещ се присъединяват към дългия списък на myPOS магазини в Европа, включително тези в Амстердам, Антверпен, Милано, Париж, Лисабон, Лондон, Виена, София и Варна.
На европейско ниво служителите на компанията вече надхвърлят 400, а в България myPOS наскоро разшири своите корпоративни офиси и в София, където 40 души току-що се присъединиха към екипа. Основният оперативен център на myPOS е във Варна, където компанията е създадена, а служителите в България наброяват около 320.
Компанията има амбициозни планове, като цели скоро да излезе извън Европа и да разшири пазарния си дял в страните, в които вече работи, както и да добави нови продукти и услуги към портфолиото си.