петък, 24 януари 2025   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2231 прочитания

    Българска кампания e победител на световните награди Platinum Award

    Златното отличие е присъдено на SiteMedia Consultancy в категория Employee Relations; агенцията е отличена с почетни отличия в още 6 категории, а Ружа Загорска спечели почетни отличия за PR Team Leader of the Year и Media Relations Professional of the Yea
    14 октомври 2022, 14:13 a+ a- a

    Българска кампания е победител в категория Employee Relations на световните награди на престижното издание PR News – PLATINUM AWARDS 2022. Златното отличие се присъжда на комуникационната агенция SiteMedia Consultancy за кампанията „MyHR – На един клик разстояние“ на Загорка, част от корпорация Heineken. 

    Успехът на SiteMedia Consultancy се допълва от общо шест Почетни отличия в други категории като:
    1. Branding,
    2. Campaign of the Year > Education,
    3. Employee Event,
    4. Employee Relations,
    5. Event PR/Marketing,
    6. Online Press Room/Media Center. 

    Снимка: SiteMedia Consultancy

    В категориите за индивидуални отличия на престижния конкурс Ружа Загорска, управляващ партньор в SiteMedia Consultancy, получи Почетни отличия за PR Team Leader of the Year и Media Relations Professional of the Year.

    SiteMedia Consultancy спечели наградите в сериозната конкуренция на професионалисти, глобални агенции и компании като Google, Pepsico, Ruder Finn, Linkedin, Philip Morris International, Saatchi & Saatchi, Hilton, Ogilvy, FleishmanHillard, Amazon, SAP, Mastercard, WeberShandwick и много други. SiteMedia Consultancy е единствената агенция от Източна Европа с признания на PLATINUM PR AWARDS 2022.

    Дигиталната платформа MyHR на корпорация Heineken дава повече гъвкавост на служителите ѝ и също така олекотява работните процеси между екипите в компанията. За лансирането на платформата в България Загорка АД, заедно със SiteMedia Consultancy, разработва комуникационна стратегия, с която представя предимствата и ползите на MyHR за служителите на компанията. Комуникационната кампания успява да достигне успешно и да ангажира 100% от служителите на Загорка АД. MyHR цели да преодолее и предизвикателствата, свързани с новия начин на работа като хибридни работни процеси, а в допълнение и да спестява време и ресурси.

    „Това признание засвидетелства за пореден път, че българският комуникационен пазар е на световно ниво. Благодарни сме на ЗАГОРКА, която ни се довери за осъществяването на тази прекрасна кампания. Чрез нея предприехме голяма крачка за дигитализиране и улесняване на работните процеси, свързани със служителите на компанията. Щастливи сме, че Employer Branding кампаниите в България са на толкова високо ниво и че компаниите не спират да ги преоткриват, като с това помагат за развитието на целия пазар“, сподели Ружа Загорска, управляващ партньор в SiteMedia Consultancy, и добави: „Горди сме с тази награда, защото имаме специално отношение към Employer Branding стратегиите в нашата работа. Те превърнаха хората във фокус на комуникациите, което в тези времена на кризи и предизвикателства е особено важно. Хората са най-ценният ресурс на всяка организация.“

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 10 часа
    Търговските войни биха били катастрофални за глобалния растеж
    Това каза генералният директор на Световната търговска организация
    преди 12 часа
    Личните лекари са прегледали медицинските досиета на близо 15 хил. пациенти
    Те могат да осъществят достъп до здравните досиета на своите пациентите от декември 2024
    преди 13 часа
    преди 13 часа
    Кабинетът прие компенсации за небитовите крайни клиенти заради високите цени на тока
    Според министър Станков това гарантира работните места и конкурентоспособността на бизнеса
    преди 13 часа
    Тръмп обяви проекта Stargate
    С първоначално финансиране в размер на $500 млрд. и подкрепа от OpenAI, SoftBank и Oracle, той ще гради инфраструктура за AI в САЩ