сряда, 19 юни 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1967 прочитания

    Русенският логистичен бранд euShipments.com отваря трети собствен фулфилмънт център в Европа

    С привлечения през 2022г. от външни инвеститори капитал компанията разраства бизнеса си в Централна и Западна Европа
    10 ноември 2022, 15:33 a+ a- a

    Снимка: euShipments.com

    Благодарение на своя първи фулфилмънт склад в Русе, на границата между България и Румъния, euShipments.com вече едно десетилетие доставя пратките на клиентите си в рамките на един работен ден и за двете държави. На тази основа компанията изгражда мрежа за доставки, покриваща цяла Европа. Към днешна дата за свой най-ценен ресурс и основно бизнес предимство компанията счита именно тази логистична мрежа от фулфилмънт и разпределителни центрове, както и партньорството си с над 40 международни куриерски компании.

    Само преди месеци компанията отваря своя втори собствен фулфилмънт склад в Европа – с локация Будапеща. Със стартирането на този център, опериращ чрез техния специализиран логистичен софтуер, euShipments.com успява значително да подобри транзитните времена за доставка и цените на услугите си за Централна и Западна Европа. А това от гледната точка на техните клиенти, онлайн търговците, означава по-висока конкурентоспособност в пазарите от този така важен регион в ЕС. 

    Динамиката на развитие на онлайн търговията, особено в периода на пандемията, показва на екипа на euShipments.com по-ясно от всякога, че в тази индустрия трябва да се мисли мащабно. Така, следвайки своята основната цел – създаване на премиум логистични решения за e-Commerce бизнеса, те утрояват капацитета си в региона.

    Предистория
    По-рано тази година euShipments.com привлича инвестиция от компанията за дялово инвестиране BlackPeak Capital. Тя ще бъде вложена в международно разрастване чрез придобивания и сливания на компании, които да добавят стойност към логистичната им мрежа. euShipments.com започва да разширява обхвата си на Запад – все по-оптимизирани транзитни времена, непрекъснато повишаване качеството на услугите и броя на фулфилмънт локациите, които да бъдат подчинени на придобития от тях опит, технологични и оперативни процеси.

    Поемайки по този път, компанията стартира процес по подбор на нов фулфилмънт център с ключова локация за своята мрежа. В полезрението им попада един от най-големите и бързо развиващи се фулфилмънт бизнеси в Хърватия – pickpack.hr. След осъществен контакт със създателя на компанията Матей Яворек и неговия екип е установено пълно съответствие в бизнес модел и визия за развитие. Това предопределя стратегическото им партньорство, което е вече факт.

    Нови възможности за e-Commerce сектора с euShipments 
    Новият фулфимънт склад в Загреб отваря широко вратите на Централна и Западна Европа за всички настоящи и бъдещи клиенти на компанията без допълнителни условия, договори и интеграции.

    В същото време клиентите на pickpack.hr, както и всички е-Commerce бизнеси в Хърватия, които искат да се развиват на глобално ниво, имат неограничен достъп до услугите на euShipments.com.

    До края на третото тримесечие на 2022 екипът на euShipments успява да подготви и изпрати за своите клиенти над 1 000 000 пратки. Tепърва предстои пиковият момент в онлайн търговията за годината - настъпващите Черен петък и Kоледно-новогодишни празници. Очаква се голямо количество поръчки и компанията е подготвена да се справи с всяка ситуация, за да може всички пратки да достигнат навреме при своите получатели. Дори в най-натоварените периоди euShipments.com продължава да следва своята мисия - да създава стойност за своите клиенти и да им предоставя нови и нови възможности за развитие.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 6 часа
    Близо 120 младежи ще започнат стаж тази година в А1
    От създаването на инициативата през 2004 година досега на стаж в А1 са преминали близо 1500 стажанти
    преди 9 часа
    преди 14 часа
    Публичните финанси на България губят 3 млрд. лв. годишно заради недекларираната заетост
    Най-високите нива на използване на подобни практики са открити в секторите селско стопанство, туризъм и строителство
    преди 14 часа
    Nvidia стана най-ценната компания в света
    С пазарна капитализация над $3,3 трилиона, тя надмина Microsoft и Apple
    преди 15 часа
    За първи път: Соларната енергия е повече от петролната
    7 китайски компании за соларна инфраструктура изпреварват енергийните резерви на 7-те най-големи петролни компании