петък, 08 декември 2023   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    848 прочитания

    От началото на годината Kaufland инвестира 300 000 лв. в контрол на качеството

    Компанията извършва над 12 000 проверки на качеството на асортимента си всяка година
    08 юни 2023, 07:58 a+ a- a

    Снимка: Kaufland България

    На Световния ден за безопасността на храните (7 юни), Kaufland България отчита инвестиции от близо 300 000 лв. от началото на годината в контрол на качеството на всички продукти. Компанията извършва средно 1600 проверки на месец или общо 8111 за периода. Всеки ден във всеки един от 63-те хипермаркета в страната служителите отделят по минимум два часа в проверки на стоките, като общият брой човекочасове в разглеждания период е 15 000 – това се равнява на повече от 2 години. 

    Проверките за безопасност на храните и контрол на качеството им включват лабораторни анализи в независими лаборатории, външни експертизи и редица вътрешни проверки от отделите, ангажирани да обезпечат стриктните процеси, които компанията има, за да гарантира високото качество на предлаганите продукти.

    Продуктите, които Kaufland предлага в магазинната си мрежа, подлежат на стриктен контрол по цялата верига на доставка – от избора на производители и доставчици, през окачествяването, правилното съхранение и транспортиране на готовата продукция до грижата за това тя да е свежа през целия ден в хипермаркетите на веригата.

    Как се проверява безопасността и качеството на храните в Kaufland България?
    Хляб и тестени изделия: регулярно тестване на асортимента; предварителни дегустации за нов продукт; всички продукти се пекат по съвременна технология в специални конвектомати по предварително зададени програми според спецификите за приготвяне на всеки продукт, за да бъдат гарантирани качество, вкус и аромат. 

    Месо и месни продукти: регулярни лабораторни анализи и тестове в акредитирани лаборатории; ежегоден международен одит за норми и вътрешни изисквания за работа със свежи храни; шестстепенен контрол при приема в Централен склад; непрекъсната хладилна верига; проверка при приема в хипермаркетите и постоянен контрол на условията на съхранение на място; сертификация на предлаганите продукти.

    Млечни продукти: вътрешни дегустации; разработена специално за компанията строга програма за прием, съхранение, доставки, хигиена, зареждане, опаковане и продажба на млечните продукти.

    Плодове и зеленчуци: прецизен контрол от полето до рафта; всекидневни проверки за съответствие с изискванията на веригата за свежест, качество, цялост, здравина, чистота и аромат, грамаж/диаметър, коректност на етикета – клас, произход, марка, сорт; ежемесечни тестове за пестициди; температурен контрол.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 10 часа
    Schneider Electric откри първата в България иновативна индустриална геотермална система
    Пловдивската фабрика става независима от природен газ и може да постигне над 70% икономия на енергията за отопление и охлаждане
    преди 11 часа
    Mitel стъпва на българския пазар
    Канадската компания придоби Unify на Atos, вследствие на което има 500 служители у нас
    преди 11 часа
    Магазин от новия формат BILLA Днес отвори вртаи в село Граф Игнатиево
    Обектът е четвърти в страната от новия формат на веригата, а в изграждането му са инвестирани близо 2 млн. лв.
    преди 12 часа
    Бизнесът подава автоматизирано уведомления за трудови договори в НАП
    Приходната агенция надгради електронната услуга, позволяваща свързаност от типа „система-система“
    преди 13 часа
    Grafton отвори врати в България
    Grafton, една от най-големите компании за подбор на персонал, част от Gi Group Холдинг, ще се фокусира върху пазара на ИТ кадри у нас