петък, 21 юни 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    984 прочитания

    От началото на годината Kaufland инвестира 300 000 лв. в контрол на качеството

    Компанията извършва над 12 000 проверки на качеството на асортимента си всяка година
    08 юни 2023, 07:58 a+ a- a

    Снимка: Kaufland България

    На Световния ден за безопасността на храните (7 юни), Kaufland България отчита инвестиции от близо 300 000 лв. от началото на годината в контрол на качеството на всички продукти. Компанията извършва средно 1600 проверки на месец или общо 8111 за периода. Всеки ден във всеки един от 63-те хипермаркета в страната служителите отделят по минимум два часа в проверки на стоките, като общият брой човекочасове в разглеждания период е 15 000 – това се равнява на повече от 2 години. 

    Проверките за безопасност на храните и контрол на качеството им включват лабораторни анализи в независими лаборатории, външни експертизи и редица вътрешни проверки от отделите, ангажирани да обезпечат стриктните процеси, които компанията има, за да гарантира високото качество на предлаганите продукти.

    Продуктите, които Kaufland предлага в магазинната си мрежа, подлежат на стриктен контрол по цялата верига на доставка – от избора на производители и доставчици, през окачествяването, правилното съхранение и транспортиране на готовата продукция до грижата за това тя да е свежа през целия ден в хипермаркетите на веригата.

    Как се проверява безопасността и качеството на храните в Kaufland България?
    Хляб и тестени изделия: регулярно тестване на асортимента; предварителни дегустации за нов продукт; всички продукти се пекат по съвременна технология в специални конвектомати по предварително зададени програми според спецификите за приготвяне на всеки продукт, за да бъдат гарантирани качество, вкус и аромат. 

    Месо и месни продукти: регулярни лабораторни анализи и тестове в акредитирани лаборатории; ежегоден международен одит за норми и вътрешни изисквания за работа със свежи храни; шестстепенен контрол при приема в Централен склад; непрекъсната хладилна верига; проверка при приема в хипермаркетите и постоянен контрол на условията на съхранение на място; сертификация на предлаганите продукти.

    Млечни продукти: вътрешни дегустации; разработена специално за компанията строга програма за прием, съхранение, доставки, хигиена, зареждане, опаковане и продажба на млечните продукти.

    Плодове и зеленчуци: прецизен контрол от полето до рафта; всекидневни проверки за съответствие с изискванията на веригата за свежест, качество, цялост, здравина, чистота и аромат, грамаж/диаметър, коректност на етикета – клас, произход, марка, сорт; ежемесечни тестове за пестициди; температурен контрол.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 37 минути
    Банката на Англия остави лихвите непроменени
    Трябва да сме сигурни, че инфлацията ще остане ниска, заяви Андрю Бейли
    преди 18 часа
    Рая Назарян беше избрана за председател на 50-ото Народно събрание
    Тя бе издигната от парламентарната група на ГЕРБ-СДС
    преди 18 часа
    ETHSofia обяви лектори и награден фонд от $10 000
    Организаторите на събитието си сътрудничат с УНСС и SoftUni
    преди 20 часа
    „България Еър“ с директни полети от Варна до Прага и Франкфурт
    Те стартират от 23 юни и 6 юли и ще бъдат изпълнявани два пъти седмично
    преди 23 часа
    Amazon инвестира €10 млрд. за разширяване на облачните си услуги и логистика в Германия
    По-голямата част от средствата ще бъдат използвани до 2026 г. за разширяване на облачната инфраструктура на AWS