сряда, 04 декември 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    4508 прочитания

    Банкирането в сянка – бизнес за 67 трилиона долара

    Сивият банков сектор почти се е утроил от 2002
    19 ноември 2012, 17:37 a+ a- a

    Банкирането в сянка е достигнало обем от 67 трилиона долара към края на 2011, сочат данни на финансовите регулатори, цитирани от Bloomberg. Между 2002 и 2011 сивият банков сектор е нараснал с 41 трилиона долара.

    Данните сочат, че делът му в САЩ е намалял от 44% през 2005 до 35% през 2011. За сметка на това сенчестото банкиране започва да мигрира към Великобритания и останалата част от Европа, отбелязва изданието.

    С обем от 17.2 трилиона евро през 2011 сивият банков сектор в еврозоната е вторият по големина в света след САЩ, подчертава EU Observer. Най-голям дял в този неформален бизнес в Европа държи Великобритания със 7 трилиона евро, посочва изданието. От Европейския съюз подготвят мерки, за да пресекат този бизнес.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 20 часа
    Стойността на глобалният пазар на Cloud ERP ще достигне $57,17 млрд. през 2024
    Сегментът на малките и средни предприятия се очаква да регистрира най-високият средногодишен темп на растеж, според Fortune Business Insights
    преди 21 часа
    Най-големият ритейл парк в Пловдив отвори врати
    Първите магазини в новия търговски комплекс „Парк Макс Ритейл Парк“ вече са отворени
    преди 21 часа
    Черният петък мина онлайн
    Потребителите в САЩ са похарчили $10,8 млрд. за онлайн покупки, което е над 10% ръст спрямо миналата година
    преди 23 часа
    3,7 млрд. лв. е дупката в бюджета в края на ноември
    Приходите за месеца превишават разходите с близо 300 млн. лв.
    преди 1 ден
    САЩ с нов кръг ограничения, свързани с производството на чипове в Китай
    Това е третият кръг мерки в рамките на 3 години
    преди 2 дни
    Канада обвини Google в създаване на рекламен монопол
    Делото прилича на заведеното в САЩ и цели разделяне на бизнесите на технологичния гигант