неделя, 13 октомври 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1542 прочитания

    Николай Тинков е новият маркетинг директор за Кока-Кола ХБК България

    Той поема позицията от Христина Георгиева, която продължава кариерата си в компанията в нова роля на групово ниво
    04 декември 2023, 12:16 a+ a- a

    Снимка: Кока-Кола ХБК България

    Николай Тинков, настоящ Портфолио маркетинг мениджър в Кока-Кола ХБК България, е новият директор „Маркетинг“ на компанията. В новата си роля той ще отговаря за маркетинг развитието на безалкохолния бизнес на Кока-Кола ХБК България, работейки в тясно сътрудничество с The Coca Cola Company и Monster Energy Company. Тинков наследява позицията от Христина Георгиева, която от началото на месец декември заема нова роля с фокус върху развитието на световноизвестни брандове като Schweppes, Kinley и Lurisia за всички 29 пазара в групата Кока-Кола ХБК.

    „Благодаря за гласуваното ми доверие да поема поста маркетинг директор на Кока-Кола ХБК България. Вярвам, че с екипа ни от доказани професионалисти ще продължим да внедряваме множество иновативни стратегии, внимателно планирани и вдъхновяващи проекти, които не само ще утвърдят, но и ще ускорят устойчивия растеж и рентабилността на компанията. Оставаме фокусирани върху създаването на допълнителна стойност за клиентите ни и запазването на лидерската ни позиция в индустрията.“, сподели Николай Тинков.

    Николай се присъединява към екипа на Кока-Кола ХБК България в началото на 2021 г. като Ръководител търговски маркетинг. Той притежава над 15 години опит в бързооборотните стоки, придобит от различни функции в продажбите, търговския маркетинг и маркетинга в компании като Heineken и Diageo. В последната си роля като Портфолио маркетинг мениджър успява да изгради силно ангажиран и мотивиран екип, който постига редица значими резултати. Само за две години той оказва ключов принос за установяването на десетки печеливши стратегии за безалкохолното портфолио на компанията.

    Николай Тинков притежава магистърска степен по „Глобален маркетинг“ от Университета в Ливърпул и води курсове по бизнес и маркетинг в Нов български университет.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 2 дни
    „Смарт Солар Технолоджис“ инвестира 240 млн. лв. в Стара Загора
    Новият завод на компанията ще създаде над 800 нови работни места
    11 октомври 2024, 12:47
    ЕЦБ ще намали лихвените проценти с по 0,25% през октомври и ноември
    Това показва проучване на „Ройтерс“ сред икономисти
    11 октомври 2024, 11:21
    Над 110 млн. са регистрираните електронни прегледи за по-малко от 2 години
    Общият брой на издадените електронни рецепти надхвърли 63 млн.
    11 октомври 2024, 11:14
    Франция разкри строг бюджет
    Страната се опитва да се справи с повишаващия се дълг и дефицит чрез орязване на разходите и по-високи данъци
    11 октомври 2024, 09:42
    AMD обяви нови AI чипове
    Според компанията AI пазарът ще нарасне до $500 млрд. в следващите 4 години
    11 октомври 2024, 09:40
    Заводът за лагери в Сопот се разраства с инвестиция за над 14 млн. лв.
    СКФ Бeрингс България получи сертификат за инвестиция клас A