неделя, 13 октомври 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1598 прочитания

    Албена Колячева е новият Маркетинг мениджър на McDonald’s България

    Тя има над 15 години локален и международен опит в областта на Маркетинг и Комуникации на потребителски стоки
    08 януари 2024, 12:52 a+ a- a

    Снимки: McDonald’s България

    Албена Колячева е новият Маркетинг Мениджър на най-голямата верига ресторанти за бърз сървис в храненето McDonald’s за България. С над 15 години локален и международен опит в областта на Маркетинг и Комуникации на потребителски стоки, Албена Колячева се присъединява към семейството на марката McDonald’s, където ще отговаря за развитието на устойчивата позиция на бранда, който отбелязва своята 30-та годишнина на българския пазар през 2024-та година.

    Албена е икономист с бакалавърска степен, специалност „Маркетинг“ и магистър, специалност „Стопанско управление“ от Университет за национално и световно стопанство, София. Тя притежава и бизнес квалификации от London Business School. Владее английски и испански език.

    Професионалният ѝ опит е концентриран в компания за производство на храни номер едно в света, където тя извървява пътя си от маркетинг асистент до маркетинг мениджър, поемайки и роли в областта на корпоративните отношения и дигиталния маркетинг.

    Професионалният почерк на Албена е белязан от афинитет към устойчиви, дигитални и иновативни практики в сферата на стратегическия маркетинг. Тя е развивала успешно както стартиращи, така и установени глобални брандове и екипите, работещи за тях.

    „Удоволствие е да се присъединя към екипа на една от най-големите марки-икони McDonald’s и да ми бъде гласувано това доверие. В навечерието на 30-годишния юбилей на компанията в България съм повече от мотивирана от възможността да затвърдя имиджа на марката като пионер и първенец в изживяването в сегмента на бързия сервиз в храненето. Вълнуващо и отговорно е да работим заедно в посока за ново поколение почерк и прочит на дейностите на компанията, с които да засилим емоционалната връзка на потребителите с една от най- успешните марки в историята на маркетинга и символ на прехода в България преди цели 30г. Стремежът ми ще бъде за ясно и устойчиво развитие, с фокус върху иновациите в операциите и продуктите на McDonald’s, с които да продължим да развиваме доверието, което ни гласуват и с което израстват вече поколения българи.“ каза Албена Колячева.

    „Щастливи сме да приветстваме Албена Колячева в голямото семейството на марката McDonald’s в България, чиято численост днес наброява 1000 души. Професионалната етика, ангажираността по отношение на изграждането на по-добри общности, фокус в изживяването на клиентите ни, отдадеността за хората ни, стремежа към усъвършенстване и умението да развиваме печеливш бизнес, са ключовите принципи, в които се срещнахме и в които припознаваме съвместното си поведение на българския пазар.“ коментира Веселин Яничиевич, управляващ директор на верига ресторанти McDonald’s за България.

    McDonald’s е световен лидер в областта на бързия сервиз в храненето с над 35 000 ресторанта в над 100 държави. В България, McDonald’s разполага с 43 ресторанта в 13 населени места. С непрекъснато развитие и адаптация към променящите се потребности на клиентите, McDonald’s запазва ролята си на водещия лидер в индустрията на бързия сървис както у нас, така и по света, уточняват от компанията.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 2 дни
    „Смарт Солар Технолоджис“ инвестира 240 млн. лв. в Стара Загора
    Новият завод на компанията ще създаде над 800 нови работни места
    11 октомври 2024, 12:47
    ЕЦБ ще намали лихвените проценти с по 0,25% през октомври и ноември
    Това показва проучване на „Ройтерс“ сред икономисти
    11 октомври 2024, 11:21
    Над 110 млн. са регистрираните електронни прегледи за по-малко от 2 години
    Общият брой на издадените електронни рецепти надхвърли 63 млн.
    11 октомври 2024, 11:14
    Франция разкри строг бюджет
    Страната се опитва да се справи с повишаващия се дълг и дефицит чрез орязване на разходите и по-високи данъци
    11 октомври 2024, 09:42
    AMD обяви нови AI чипове
    Според компанията AI пазарът ще нарасне до $500 млрд. в следващите 4 години
    11 октомври 2024, 09:40
    Заводът за лагери в Сопот се разраства с инвестиция за над 14 млн. лв.
    СКФ Бeрингс България получи сертификат за инвестиция клас A