Селекцията от продукти се различава от останалите обекти
Първият магазин на Lidl в столичния квартал „Люлин” – на бул. „Доктор Петър Дертлиев” 111, се трансформира в аутлет. Единствено там клиентите на веригата могат да открият нехранителни стоки с до 70% намаление. Селекцията от продукти в аутлета се различава от останалите обекти, като включва и артикули от предишни колекции.
„Отново доказваме, че се вслушваме в нашите клиенти и правим всичко възможно, за да отговорим на променящите се потребителски нагласи и нужди. В аутлета магазина в квартал Люлин събираме на едно място голямо разнообразие от качествени нехранителни стоки, които предлагаме с атрактивни намаления до 70%. Като смарт дискаунтър №1 у нас и в Европа наша мисия е да превърнем пазаруването в удобно и приятно преживяване, което пести време и носи удовлетвореност по отношение и на качеството, и на цените”, каза Чавдар Михайлов, директор „Продажби и логистика" Регионално дружество Равно поле в Лидл България.
Аутлет концепцията дава възможност на клиентите на Lidl да намерят всички нехранителни продукти, необходими за едно домакинство. Сред тях са кухненски уреди и принадлежности от специални серии на собствените марки на веригата, детски играчки и пособия, както и голямо разнообразие от декорация за дома и градината. В магазина могат да бъдат открити и любимите детски дрехи от собствените марки Lupilu и Perpets, както и текстил на Esmara и Livergy за него и нея и Crivit за спорт и активна почивка. Всички текстилни предложения на веригата са сертифицирани от немския институт за качество Hohenstein. Високо оценявани от клиентите са и инструментите Parkside, които със своята здравина и качество гарантират перфектната реализация на всеки проект за дома и градината.