вторник, 11 февруари 2025   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    11104 прочитания

    Анкета: Може ли е-търговията да съществува без дигиталния маркетинг?

    Вижте какво споделиха част от лекторите на Serp Conf. 2024 International
    13 май 2024, 09:46 a+ a- a

    Може ли електронната търговия да съществува без дигиталния маркетинг? Мнение по темата с Economy.bg споделиха:
        1. Светлозар Димитров/ Svetlozat Dimitrov/ CEO euShipments.com;
        2. Хюго Фаустино/ Hugo Faustino/ Digital Strategist at Creative Media (Ex-Nike/ Cisco systems);
        3. Ралука Бужорано/ Raluca Bujoreanu/ Product Lead at Zalando;
        4. Вейналд Йонгун/ Wijnand Jongen/President of Ecommerce Europe;
        5. Никола Минков/ Nikola Minkov/ CEO SERpact;
        6. Синди Кръм/ Cindy Krum/ Founder & CEO of MobileMoxie.

    Всички те бяха част от лекторите по време на двудневната Serp Conf. 2024 International, която се проведе на 18 и 19 април в НДК, под патронажа на Столична община.

    Свързани новини
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 1 минута
    Проучване: Цените на имотите продължават да растат, но има индикации за успокояване
    Разликата в нагласите на купувачи и продавачи вероятно ще забави сделките на вторичния пазар, сочи доклад на Имотека
    преди 2 часа
    Подобно на CERN за AI: ЕС мобилизира 200 млрд. евро инвестиции в изкуствен интелект
    Фондът на InvestAI ще финансира 4 гигафабрики с ИИ в целия ЕС
    преди 3 часа
    преди 6 часа
    Amazon планира масивни инвестиции в AI
    Технологичният гигант е на път да похарчи над $100 млн. през тази фискална година
    преди 6 часа
    Само Унгария е по-зле от България в ЕС по корупция
    Страната ни се нарежда на 76-о място в световната класация на Transparency International
    преди 9 часа
    Наемането в САЩ се забавя през януари
    Въпреки това безработицата отчита слаб спад