В кратки двуседмични обучения водещи специалисти ще споделят практически опит
Телерик Академия обяви, че надгражда настоящото си портфолио от програми с изцяло нов формат кратки практически обучения - Sprint. Новият продукт предоставя платформа, чрез която лидери, доказани в своите области, ще споделят вътрешнофирмени знания и успешни стратегии от личен опит, които не са публично достъпни, но могат веднага да бъдат приложени в друга среда.
Курсовете в Telerik Academy Sprint се фокусират върху запознаване с конкретни бизнес казуси, стратегии и решения, и придобиването на конкретни умения, с които курсистите могат да бъдат по-успешни и ефективни в ежедневните си задачи, и да допринесат за по-добри бизнес резултати на компаниите си.
Sprint е най-новият продукт в 15-годишното портфолио от близо 20 програми на Телерик Академия, което също включва програмите за кариерен старт като програмист или QA инженер - Alpha, и програмите за повишаване на квалификацията на специалисти от край до край в дадена област - Upskill.
„Новият Sprint формат предоставя възможност само в рамките на две седмици (4 сесии) водещи специалисти да предадат своите практически знания и ноу-хау, които не могат да бъдат намерени в Google, YouTube, Coursera или други обучителни платформи. Осъзнаваме, че в България има много знания и опит, които живеят в конкретни компании и професионалисти, и които не се споделят систематизирано, а прилагането им би донесло бърз бизнес ефект за много организации и за развитието на екосистемата ни. Стартираме през юни с 4 актуални теми, като до края на годината предстои да добавим още много, така че да покриваме широк спектър от дисциплини в дълбочина.“ – споделя Александра Мечкова, главен изпълнителен директор на Телерик Академия.
В рамките на месец юни ще се проведат 4 програми, като в бъдеще предстои към портфолиото да бъдат добавени още, така че темите да обхващат широк кръг от дисциплини в тяхната дълбочина (по конкретни теми).
Първите четири обучения в новия формат ще се проведат в рамките на месец юни, като ще започнат с Future-Proof Content Marketing (старт: 3 юни), последвано от: GenAI for Developers (старт: 10 юни), Hiring the Top 1% (старт: 11 юни), GenAI for Business Users (старт: 17 юни).
До 22 май всеки желаещ може да се възползва от цената за ранно записване (349 лв.).
Future-Proof Content Marketing Sprint ще даде конкретни препоръки на участниците как да увеличат приходите на компанията чрез маркетинг на съдържанието. Илия Марков – водещ трейнър в програмата, е ветеран в B2B SaaS маркетинг сферата. Има опит в компании като Тoggl, Animalz и SiteGround. Към него като гост лектор ще се присъедини Мария Георгиева – SEO Team Manager в Payhawk с над 10 години практически опит в SEO.
GenAI for Developers е практическо обучение за употребата на големите езикови модели (LLMs) в софтуерното инженерство. Водещ лектор в програмата е Стивън Цветков - Learning Experience Design Manager в Телерик Академия. Стивън и неговият екип изследват тенденциите в методите на преподаване и учене, прилагат иновации и отговарят за качеството на обучението в Академията. Гост лекторите в програмата Даниел Канчев, Красимир Чарийски и Ясен Кипров са експерти от различни екипи в SiteGround, които имат богат практически опит и ще споделят как използват ИИ в ежедневната си работа и в реализацията на проекти.
Hiring the Top 1% ще даде възможност на участниците да научат как да прилагат добри практики за наемане на топ таланти спрямо целите и приоритетите на компаниите си. Водещият лектор Боян Стоянов - Founder, Hireworks Digital, е утвърден професионалист с опит в бързооборотните стоки, електронната търговия и маркетинга. Като гост лектор в програмата ще участва Миро Вълчев - Co-founder and COO, FindMeCure, и основател на две start-up компании, за които подготвя и стратегии за наемане на топ талант.
GenAI for Business Users цели да покаже на хора с бизнес профил как лесно да използват инструменти за изкуствен интелект в ежедневието си за генериране на документи и отчети, и при вземането на решения. Курсът ще води Александър Китов – VP of Product, Телерик Академия, с над 10 години опит като продуктов мениджър и предприемач. Към него като гост лектор ще се присъедини Алекс Велинов – CTO, Tag Digital, който има над 15-годишен опит в дигиталния маркетинг и продуктов мениджмънт.
Всички курсове ще се проведат на български език в рамките на 4 сесии по 3 часа (вечерен формат). Това ги прави удобни за съчетаване с други работни и лични ангажименти. Няма изисквания за профила на хората, които ще се включат, или специален процес за кандидатстване, но местата в програмите са ограничени.
Още за програмата на обученията и тяхното провеждане можете да научите по време на уебинар, организиран от Телерик Академия, на 28 май, 19:00 ч.