Той е в сферата на рекламата и комуникацията от 15 години
Снимка: Digitas Sofia
Александър Славов поема ролята на творчески директор на дигитална агенция Digitas, част от Publicis Groupe България, от началото на годината. Заедно с амбициозния екип от дигитални и творчески експерти, Александър интегрира план, чрез който да разгърне пълния потенциал на агенцията, превръщайки я в дигитален лидер не само за комуникационните решения, но и за технологичните.
„Още с идването си в агенцията бях впечатлен от това колко силни и амбициозни екипи са събрани – творчески, медиен и стратегически. Те са въплъщение на философията на Digitas да бъде агенция на свързаността – да функционира като един цялостен организъм, чийто системи работят в пълен синхрон. И това е една чудесна основа за развитие.“ – казва Александър Славов, творчески директор на Digitas, част от Publicis Groupe България.
„Визията ми е да превърнем Digitas Sofia в агенция, която не реагира на тенденциите на пазара, а ги поставя. Агенция, която открива предизвикателство във всеки проект и дава решение, разчитайки както на изкуствения, така и на естествения интелект. Истината е, че в днешния фрагментиран свят отвсякъде дебнат различни решения. Но сред тях винаги ще изпъкне различното решение - еднорогът. Затова чрез обединяването на творчество, данни, технология и медии създаваме мрежови преживявания, които запалват магическата връзка между бранда и хората. В Digitas целим да постигаме амбициозни резултати за нашите клиенти с идеи, които вълнуват, провокират и вдъхновяват.“
В основата на подхода на Александър стои детайлният анализ на данни, от които с екипа му извличат ключови творчески прозрения за своите клиенти. Технологиите са верен съюзник на Digitas в интеграцията им във всяка стъпка на реализация на кампаниите, тъй като те са в основата на експертизата на агенцията в световен план. За да запази човешкото и автентичното на творческите дигитални решения, екипът на Digitas работи в посока създаване на неповторимо и вдъхновяващо преживяване за аудиторията.
„Александър е изключително ценно попълнение в екипа на Digitas Sofia. Той не само споделя, но живее нашата визия за творчески решения, които са адекватни в света на AI технологиите и алгоритмичния маркетинг. Освен богатия опит в традиционни агенции, Александър има огромен опит в предоставянето на пърформанс ориентирани творчески идеи. Смятам, че това ще помогне за реализирането на нашата голяма визия да предлагаме едновременно иновативни и криейтив продукти със силно медийно изпълнение, което да носи реални бизнес резултати за нашите клиенти.“ – споделя Александър Георгиев, директор бизнес трансформации в Digitas, част от Publicis Groupe България.
Александър Славов е в сферата на рекламата и комуникацията от 15 години, през които е оставил своята значителна следа в индустрията. През годините е извървял творческото израстване от старши копирайтър в Mullen Lowe Swing, през творчески директор в All Channels Communication до творчески маркетинг стратег в Gameloft. Получил е различни творчески награди от локални и международни конкурси като ФАРА, БАПРА, IAB Mixx Awards, SABRE Awards, с екипите с които е работил. Александър има магистър по Маркетинг от Нов Български Универститет и Бакалавър по PR и комуникации от Софийски университет „Св. Климент Охридски“. Понастоящем е лектор в Digital PRO, една от най-големите програми за дигитален маркетинг в България.