вторник, 03 декември 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    27266 прочитания

    Вижте кои са победителите във ФАРА 2024

    Творческа агенция на годината е Human, победител в Медийния конкурс стана Huts Group, а Рекламодател на годината - Fashion Days
    10 юни 2024, 15:17 a+ a- a

    Снимка: ФАРА 2024

    От 6 до 8 юни 2024 в Международен конгресен център Бургас се проведе двадесет и четвъртата церемония по награждаване на най-големия форум на комуникационната индустрия в България – ФАРА. 

    Голямата награда „Творческа агенция на годината“ в Творческия конкурс спечели Human, следвани от Noble Graphics на второ място и guts&brainsDDB на трето. Победителите бяха обявени и наградени от изключителния Dave Trott, когото организаторите на ФАРА бяха поканили като специален гост-лектор в програмата на Фестивала. 

    Награждаването на Human. Снимка: ФАРА’24

    Победител в Медийния конкурс стана Huts Group. В класацията на второ място застана Human, а на трето Zenith, част от Publicis Groupe Bulgaria. Наградата на медийната агенция на годината беше връчена от Чавдар Кенаров, Председател на БАКА.  

    Награждаването на Huts Group. Снимка: ФАРА’24

    За трета поредна година наградата „Рекламодател на годината“ беше присъдена на Fashion Days на базата на сбора от точки от Творческия и Медийния конкурси. Второто място в класацията е за Как се пише?®. На трето място застана Фантастико. Наградата беше връчена от Диана Саватева, Заместник-кмет Култура и вероизповедания на Община Бургас. 

    Награждаването на Fashion Days. Снимка: ФАРА’24

    С наградата Grand Prix бе отличена кампанията „ул. Георги Николов“ на агенция Noble Graphics за Фондация „Документалистите“. Кампанията, приковаваща вниманието към неглижираната у нас тема за донорството, не само получи високата оценка Grand Prix от журито, но и предизвика бурните емоции на публиката, която се изправи на крака и ръкопляска в продължение на  няколко минути. Специалната награда на Фестивала беше обявена от Весела Апостолова, Заместник-председател на БАКА. 

    Grand Prix получи кампанията „ул. Георги Николов“ на агенция Noble Graphics. Снимка: ФАРА’24

    Тази година ФАРА премина под мотото „В нова светлина“. В този дух бяха представени и новите статуетки, следващи креативната посока на наскоро промененото лого на Фестивала.

    Наградените рекламни форми и кампании в Творческия и Медийния конкурси, както и всички участници във ФАРА 2024 може да бъдат разгледани на https://www.fara.bg/participants.

     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 11 часа
    Стойността на глобалният пазар на Cloud ERP ще достигне $57,17 млрд. през 2024
    Сегментът на малките и средни предприятия се очаква да регистрира най-високият средногодишен темп на растеж, според Fortune Business Insights
    преди 12 часа
    Най-големият ритейл парк в Пловдив отвори врати
    Първите магазини в новия търговски комплекс „Парк Макс Ритейл Парк“ вече са отворени
    преди 12 часа
    Черният петък мина онлайн
    Потребителите в САЩ са похарчили $10,8 млрд. за онлайн покупки, което е над 10% ръст спрямо миналата година
    преди 15 часа
    3,7 млрд. лв. е дупката в бюджета в края на ноември
    Приходите за месеца превишават разходите с близо 300 млн. лв.
    преди 16 часа
    САЩ с нов кръг ограничения, свързани с производството на чипове в Китай
    Това е третият кръг мерки в рамките на 3 години
    преди 1 ден
    Канада обвини Google в създаване на рекламен монопол
    Делото прилича на заведеното в САЩ и цели разделяне на бизнесите на технологичния гигант