петък, 13 септември 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    7004 прочитания

    Анна Боянова е новият директор „Дигитални технологии и платформи“ на Кока-Кола ХБК България

    Тя наследява позицията от Елена Кирова, която продължава кариерата си в компанията в нова роля на групово ниво
    27 юни 2024, 11:39 a+ a- a

    Анна Боянова е новият директор „Дигитални технологии и платформи“ на Кока-Кола ХБК България. В новата си роля тя ще отговаря за надграждането на дигиталната стратегия на компанията и за утвърждаването на дигиталните технологии като ключово конкурентно предимство за бизнеса на организацията.

    Боянова наследява позицията от Елена Кирова, която поема нова IT роля, с увеличени отговорности, на групово ниво като мениджър „Дигитални платформи – интегрирано управление на поръчки“, за всички 29 пазара в Групата Кока-Кола ХБК.

    „Радвам се, че имам възможност да се присъединя към лидерския екип на Кока-Кола ХБК България, тъй като вярвам, че споделяме общ поглед за иновациите като стратегическа инвестиция в бъдещето. И занапред ще останем фокусирани върху използването на всяка възможност, с цел добавяне на „кислород“ и непрекъснато надграждане на процесите и решенията ни, за да задържи България първото място по автоматизации в Групата Кока-Кола ХБК. Екипът ни ще продължи да дава най-доброто от себе си за устойчивото развитие на компанията, която традиционно е пионер по отношение на внедряването на нови технологии, добавящи стойност към бизнеса.“, каза Анна Боянова.

    Боянова притежава над 15 години опит в сферата на дигиталните технологии и иновациите. Започва своя кариерен път в Центъра за споделени ИТ услуги на Кока-Кола Хеленик и заема различни експертни роли в разработката на системни решения. Нейният богат опит играе ключова роля в успешното развитие на редица инициативи. През годините преминава през позиции с нарастваща отговорност, като ръководи множество проекти за внедряване на иновативни технологии в пазари, част от Групата Кока-Кола ХБК. Екипът на Анна Боянова играе водеща роля в развитието на иновативните стратегии, насочени към оптимизацията на бизнес процесите и подобряване на клиентското преживяване. Отговорностите, които новата ѝ роля обхваща, са свързани с цялостната дигитална трансформация на компанията от гледна точка на ефективност и повишаване на конкурентоспособността, подобрение на работните процеси чрез интегриране на роботизирани и автоматизирани софтуерни решения, отговорно прилагане на AI, интеграция на технологии, киберсигурност и др.

    Анна Боянова има магистърска степен по „Икономика“ от университета Фрайбург в Брайсгау, Германия. Омъжена е и има две деца.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 12 минути
    Гейтс: Пенсионирането „звучи ужасно“
    Той сподели, че се надява да може да работи с текущото темпо още 20-30 години
    преди 16 часа
    За втори път тази година: ЕЦБ понижи водещата си лихва
    Депозитната лихва е намалена с 25 базисни пункта
    преди 17 часа
    София Тех Парк вече е част от Google for Startups
    В програмата могат да кандидатстват стартъпи, част от SEEIP, основани в последните 5 години
    преди 19 часа
    Проучване: Ръст на проблемите кредити в ЦИЕ очакват банкери
    В България бакерите са по-скоро оптимисти и не виждат да се задава увеличение на проблемните кредити, сочи доклад на EY
    преди 20 часа
    Близо $4 млрд. е достигнал стокообменът между България и Китай за 2023 г.
    Само за първите 5 месеца на 2024 г. търговският оборот между страните е близо $1,5 млрд.
    преди 21 часа
    Над 15% ръст на проходите от нощувки у нас през юли
    НСИ отчита лек ръст на чуждестранните граждани, за сметка на българите