Потребителите ще могат да купуват директно от онлайн търговеца без да напускат платформите
Снимка: Economy.bg
Amazon не иска да прекъсва купувачите, използващи социалните медии. Всъщност би предпочел те да използват приложенията и да пазаруват едновременно, пише Quartrz.
Гигантът за електронна търговия се обедини с TikTok и Pinterest, за да направи по-удобно за потребителите да пазаруват директно от приложенията на социалните медии, без да е необходимо да напускат платформите, ход, с който компанията се надява да увеличи приходите.
Потребителите ще трябва да свържат акаунтите си в TikTok или Pinterest с акаунта си в Amazon и след като се синхронизират, ще могат да купуват конкретен артикул директно от Amazon, докато все още са в някое от приложенията за социални медии.
Свързаните акаунти ще позволят на потребителите в САЩ да виждат „цени в реално време, допустимост на Prime, прогнози за доставка и подробности за продуктите“, каза говорител на Amazon пред Quartz в имейл.
Ако потребителите искат да се откажат от технологичното пазаруване, те могат да прекратят връзката на акаунта си в Amazon в настройките на приложението TikTok.
През юли Pinterest отчете печалба за второто тримесечие, в която подчерта, че броят на глобалните месечни активни потребители се е увеличил с 12% на годишна база до 522 милиона потребители.
Бил Реди, главен изпълнителен директор на Pinterest, каза, че това отчасти се дължи на факта, че Pinterest печели пазарен дял с големи рекламодатели, като Amazon, първият партньор за реклами от трети страни.
Последният ход на Amazon отразява нарастващата тенденция на пазаруване в приложението в САЩ и се основава на подобни партньорства, които вече има с Meta и Snap.
Въпреки че TikTok описва сътрудничеството като предлагащо „безпроблемно и забавно пазаруване“, докато Pinterest разширява съществуващото партньорство с Amazon за поддръжка на инвентарни реклами, това все пак е смел и умен ход от страна на Amazon.
През юли Amazon публикува рекордни стойности за своето събитие Prime Day, което надхвърли $14,2 млрд. по време на двудневния блиц.