вторник, 16 август 2022   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    7768 прочитания

    TeleTech придобива българската Софика Груп

    Софика е най-голямата българска компания в областта на предоствяне на услуги за управление на клиенти
    25 февруари 2014, 09:39 a+ a- a

    TeleTech Holdings, Inc., компания, която предоставя аналитично и технологично базирани клиентски решения, обяви, че придобива най-голямата българска аутсорсинг компания – Софика Груп. Съгласно условията на споразумението Софика Груп ще стане част от направлението Customer Management Services на TeleTech, което ще предоставя услуги за управление на жизнения цикъл на клиентa (Customer Lifecycle Management – CLM) през множество канали, на над 18 езика в Централна и Източна Европа. Окончателното споразумение вече е подписано и придобиването ще приключи следващата седмица.

    "Ентусиазирани сме да обединим сили и да приветстваме служителите на Софика Груп в направлението за предоставяне на услуги за управление на клиенти", каза Мартин ДеГето, главен оперативен директор на TeleTech. "Придобиването на българската компания ни дава възможност да разширим мултиканалните услуги и езиковите способности, за да обслужваме нашата увеличаваща се клиентска база. Опитният управленски екип на Софика Груп, висококвалифицираните служители на компанията и стабилната технологична инфраструктура са ключови фактори в нашата международна стратегия за растеж."

    "Радваме се да се присъединим към семейството на TeleTech. Тази връзка обещава да създаде отлични перспективи пред служителите и компанията ни", каза Стефан Бумов, изпълнителен директор на Софика Груп.

    Софика Груп е създадена през 2004 и е най-голямата българска компания в областта на предоствяне на услуги за управление на клиенти. В компанията работят 800 специалисти, които обслужват клиенти на повече от 15 езика. Софика Груп има офиси в София и Пловдив, България и в Скопие, Македония.

    TeleTech e създадена през 1982. Компанията предлага интегрирана платформа, която съчетава анализи, стратегии, процеси, системи за интеграция, технологии и операции за улесняване на клиентското обслужване на над 1000 глобални компании и техните потребители.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 7 часа
    На децата в Лондон ще бъдат предложени допълнителни ваксини срещу полиомиелит
    Вирусът е открит в отпадните води на града, както и в тези на Ню Йорк
    преди 8 часа
    Sofia Angels Ventures с инвестиция в Digistain с технология за борба с рака
    Това е четвъртата инвестиция на българския фонд
    преди 10 часа
    Годишната инфлация през юли е 17,3%
    От началото на годината инфлацията е 11,3%, показват данните на НСИ
    преди 11 часа
    София е домакин на FinX
    Най-голямото събитие у нас за инвестиции и иновативни финансови технологии ще се проведе в SoftUni
    преди 11 часа
    SeedBlink с офис в България придобива Symbid
     Двете платформи са допринесли с над 110 млн. евро инвестиции в 250 стартиращи предприятия
    преди 12 часа
    Германия отбелязва 75% ръст на пътуващите с влак на къси разстояния
    От части това се дължи на въведения евтин билет от €9 месечно
    преди 12 часа
    Китай понижи две основни лихви
    Китайската народна банка инжектира и значително количество пари в брой в икономиката