сряда, 31 май 2023   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    10619 прочитания

    TeleTech: Придобиването на Sofica е от полза за клиентите и на двете компании

    Защо TeleTech избра Sofica за разширяване на присъствието си - Мартин ДеГето, главен оперативен директор на американската компания, пред Economy.bg
    26 февруари 2014, 16:06 a+ a- a

    От лятото на 2012 Мартин ДеГето е главен оперативен директор на TeleTech. Той е отговорен за оптимизиране на глобалните операции на TeleTech с цел непрекъснато подобряване на услугите, които компанията предоставя на своите клиенти. ДеГето е част от компанията от 2010.

    Американската компания TeleTech e създадена през 1982 и е световен лидер в аналитично и технологично базирани клиентски решения. Компанията предлага интегрирана платформа за улесняване на клиентското обслужване на над 1000 глобални компании. Служителите й са над 41 000.

    Sofica Group е създадена през 2004 и е най-голямата българска компания в областта на предоставяне на услуги за управление на клиенти. В компанията работят 800 специалисти, които обслужват клиенти на повече от 15 езика. Sofica Group има офиси в София и Пловдив,  и в Скопие, Македония.

    Свързахме се с Мартин ДеГето, за да ни разкаже повече за мотивите на TeleTech за придобиване на Sofica Group.

    Г-н ДеГето, TeleTech придобива Sofica Group. Каква е стойността на сделката?
    Не можем да разкрием условията по сделката.

    Как и защо TeleTech избра Sofica за разширяване на географското си присъствие?
    Като избра да стане част от TeleTech, Sofica ще може да предоставя по-широк обхват от услуги на клиентите си. Като част от TeleTech клиентите на Sofica ще имат достъп до аналитични услуги и такива, които ще им позволят да увеличат приходите си. Ще могат да се възползват от широк кръг технологични и инфраструктурни възможности, както и от обслужване с по-голямо езиково и часово покритие.

    Сред компании от кои страни избирахте?
    С нарастването на клиентите, TeleTech постоянно търси възможности, включително и географски, за диверсификация.

    Кои фактори взехте под внимание, когато избрахте компания в България за инвестицията си?
    Sofica и TeleTech следваха обичайния процес за такава стратегическа сделка.

    Каква е визията на TeleTech за развитието на Sofica Group?
    Понастоящем TeleTech няма присъствие в региона, а Sofica е изградила силен управленски екип и състав. TeleTech очаква с нетърпение да подпомогне талантливия екип на Sofica в управлението на бизнеса им и в обслужването на нашите клиенти на нови езици.

    Планирате ли да разширите екипа на Sofica?
    TeleTech е развълнувана от възможността да предостави по-обхватно обслужване, както на своите, така и на клиентите на Sofica. С разрастването на нашия съвместен бизнес се надяваме да предоставим по-големи възможности и на служителите.

    Как Sofica Group ще допринесе за реализацията на стратегията ви?
    За нас е важно, че сделката е от полза както за нашите, така и за клиентите на Sofica. Искаме да гарантираме, че инвестициите на клиентите ни и експертизата на TeleTech и Sofica ще добавят стойност под формата на увеличени способности и обхват на обслужването. Очакваме с нетърпение да споделим с клиентите на Sofica нашите решения за клиентско обслужване, включващи консултации, аналитични, технологични и управленски инструменти и услуги, позволяващи увеличаването на приходите.

    В кои страни е активна TeleTech и услуги за клиенти от кои сектори предлагате?
    За да обслужи нашите глобални клиенти, включващи над 100 компании, TeleTech е изградила офиси по целия свят. Нашите решения са създадени така, че да предоставят на организациите нужният капацитет за предоставяне на цялостно клиентско обслужване.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 5 часа
    Абитуриентите плащат сами здравните си осигуровки през летните месеци
    При допуснати повече от 3 неплатени вноски за последните 3 г., зрелостникът може да се окаже с прекъснати здравноосигурителни права
    преди 7 часа
    40% от новоназначените мениджъри без предишен ръководен опит се провалят в първите 8 месеца
    Кои са последните тенденции в развитието на служителите, валидни и у нас, показва проучване на Adecco Group
    преди 9 часа
    Безработицата в ЕС през 2022 г. е 6,2%
    Показателят намалява с близо 2% при младите хора спрямо предходната година, според данните на Евростат
    преди 11 часа
    Нов призив за повече регулация в сектора на ИИ
    Изявлението е подписано от няколко главни изпълнителни директори на компании в сектора, вкл. OpenAI, както и широка гама учени и общественици; Г-7 се среща, за да обсъди регулации на технологията