сряда, 04 декември 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    11766 прочитания

    TeleTech: Придобиването на Sofica е от полза за клиентите и на двете компании

    Защо TeleTech избра Sofica за разширяване на присъствието си - Мартин ДеГето, главен оперативен директор на американската компания, пред Economy.bg
    26 февруари 2014, 16:06 a+ a- a

    От лятото на 2012 Мартин ДеГето е главен оперативен директор на TeleTech. Той е отговорен за оптимизиране на глобалните операции на TeleTech с цел непрекъснато подобряване на услугите, които компанията предоставя на своите клиенти. ДеГето е част от компанията от 2010.

    Американската компания TeleTech e създадена през 1982 и е световен лидер в аналитично и технологично базирани клиентски решения. Компанията предлага интегрирана платформа за улесняване на клиентското обслужване на над 1000 глобални компании. Служителите й са над 41 000.

    Sofica Group е създадена през 2004 и е най-голямата българска компания в областта на предоставяне на услуги за управление на клиенти. В компанията работят 800 специалисти, които обслужват клиенти на повече от 15 езика. Sofica Group има офиси в София и Пловдив,  и в Скопие, Македония.

    Свързахме се с Мартин ДеГето, за да ни разкаже повече за мотивите на TeleTech за придобиване на Sofica Group.

    Г-н ДеГето, TeleTech придобива Sofica Group. Каква е стойността на сделката?
    Не можем да разкрием условията по сделката.

    Как и защо TeleTech избра Sofica за разширяване на географското си присъствие?
    Като избра да стане част от TeleTech, Sofica ще може да предоставя по-широк обхват от услуги на клиентите си. Като част от TeleTech клиентите на Sofica ще имат достъп до аналитични услуги и такива, които ще им позволят да увеличат приходите си. Ще могат да се възползват от широк кръг технологични и инфраструктурни възможности, както и от обслужване с по-голямо езиково и часово покритие.

    Сред компании от кои страни избирахте?
    С нарастването на клиентите, TeleTech постоянно търси възможности, включително и географски, за диверсификация.

    Кои фактори взехте под внимание, когато избрахте компания в България за инвестицията си?
    Sofica и TeleTech следваха обичайния процес за такава стратегическа сделка.

    Каква е визията на TeleTech за развитието на Sofica Group?
    Понастоящем TeleTech няма присъствие в региона, а Sofica е изградила силен управленски екип и състав. TeleTech очаква с нетърпение да подпомогне талантливия екип на Sofica в управлението на бизнеса им и в обслужването на нашите клиенти на нови езици.

    Планирате ли да разширите екипа на Sofica?
    TeleTech е развълнувана от възможността да предостави по-обхватно обслужване, както на своите, така и на клиентите на Sofica. С разрастването на нашия съвместен бизнес се надяваме да предоставим по-големи възможности и на служителите.

    Как Sofica Group ще допринесе за реализацията на стратегията ви?
    За нас е важно, че сделката е от полза както за нашите, така и за клиентите на Sofica. Искаме да гарантираме, че инвестициите на клиентите ни и експертизата на TeleTech и Sofica ще добавят стойност под формата на увеличени способности и обхват на обслужването. Очакваме с нетърпение да споделим с клиентите на Sofica нашите решения за клиентско обслужване, включващи консултации, аналитични, технологични и управленски инструменти и услуги, позволяващи увеличаването на приходите.

    В кои страни е активна TeleTech и услуги за клиенти от кои сектори предлагате?
    За да обслужи нашите глобални клиенти, включващи над 100 компании, TeleTech е изградила офиси по целия свят. Нашите решения са създадени така, че да предоставят на организациите нужният капацитет за предоставяне на цялостно клиентско обслужване.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 20 часа
    Стойността на глобалният пазар на Cloud ERP ще достигне $57,17 млрд. през 2024
    Сегментът на малките и средни предприятия се очаква да регистрира най-високият средногодишен темп на растеж, според Fortune Business Insights
    преди 20 часа
    Най-големият ритейл парк в Пловдив отвори врати
    Първите магазини в новия търговски комплекс „Парк Макс Ритейл Парк“ вече са отворени
    преди 21 часа
    Черният петък мина онлайн
    Потребителите в САЩ са похарчили $10,8 млрд. за онлайн покупки, което е над 10% ръст спрямо миналата година
    преди 23 часа
    3,7 млрд. лв. е дупката в бюджета в края на ноември
    Приходите за месеца превишават разходите с близо 300 млн. лв.
    преди 1 ден
    САЩ с нов кръг ограничения, свързани с производството на чипове в Китай
    Това е третият кръг мерки в рамките на 3 години
    преди 2 дни
    Канада обвини Google в създаване на рекламен монопол
    Делото прилича на заведеното в САЩ и цели разделяне на бизнесите на технологичния гигант