събота, 27 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    8387 прочитания

    Николай Нанков, HTC България: Искаме да се върнем в топ 3 при смартфоните

    Вижте видео от представянето на новия директор и плановете на компанията за България
    20 ноември 2014, 15:13 a+ a- a

    Защо HTC реши да открие официално представителство в България? Вижте видео с Павел Богданов, Маркетинг директор на HTC за ЦИЕ

    От есента на 2014 тайванският производител на смартфони HTC вече има официално представителство в България. Откриването на местния офис е част от стратегията на компанията да бъде представена самостоятелно на всеки пазар в Централна и Източна Европа. Брандът HTC присъства на българския пазар вече повече от 8 години, но оттук насетне търговските отношения и маркетинговите активности ще бъдат ръководени от местно представителство, начело на което застава Николай Нанков. 

    „Причината да стъпим официално в България и да променим стария бизнес модел на предлагане на нашите продукти чрез дистрибутор е, че искрено вярваме, че всеки смартфон пасва на своя притежател. За да осигурим това, ние трябва да бъдем наистина близо до нашите клиенти, да знаем как живеят, как се чувстват и какво искат“, коментира Павел Богданов, маркетинг директор на HTC за ЦИЕ, на официално събитие, на което бе представен новият директор на местния офис – Николай Нанков. 

    Какви ще бъдат задачите на представителството в България? Вижте видео с Николай Нанков, Регионален директор на HTC за България и Македония

    На първо място смятам, че трябва да си върнем загубеното, трябва да си върнем загубените клиенти и да се върнем обратно в топ 3, където ни е мястото“, коментира новият директор на HTC за България. Скъсяване на дистанцията с клиента, по-тясно сътрудничество с мобилните оператори, повече работа с отворения пазар, сериозни инвестиции в бранд маркетинг и подобряване на следпродажбеното обслужване са основните задачи, с които се заема българското представителство на компанията, стана ясно от думите на Нанков. До края на годината се очаква да заработи и адаптирана на български уеб страница.  

    Колко хора ще бъде екипът и какви са целите за 2015? Вижте какво коментира в интервю за Economy.bg Николай Нанков

    „Това, в което ще инвестираме безспорно, защото HTC е нишова марка, която трябва да се налага чрез маркетинг, е, че ще се опитаме да скъсим дистанцията с клиента. За тази година аз съм първият човек, нает от HTC директно, но имаме доста амбициозни планове догодина да разширим екипа. Да наемем повече хора, които да ни помагат основно в областта на маркетинга и следпродажбеното обслужване. Очертава се 4-5 човека догодина да работят в представителството на HTC“, коментира в интервю за Economy.bg Николай Нанков.

    Нашите цели за следващата година са да се борим за челната тройка. Не е тайна, че глобално HTC е извън нея, но на ниво Балкани и Европа пазарният дял на HTC се движи между 5 и 7%, а в България дори се борим за почти 8%, което ни поставя в първата петица. Но безспорно Apple и Samsung са брандове, които вземаме предвид, учим се от техния подходи и се надявам дори да бъдем по-успешни от тях“.

    Очаквайте интервю с Николай Нанков в Economy.bg

     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 1 ден
    ОИСР: 15-годишните у нас с по-ниски очаквания за завършване на висше от връстниците си по света
    Социално-емоционалните умения са решаващи за академичния успех, професионалната реализация и качеството на живот на младежите, сочи проучване на ОИСР
    преди 1 ден
    Метрото ще се разшири с 2 станции в "Люлин"
    Прогнозната цена е 147 млн. лева, ще се търси финансиране и от ЕС
    преди 1 ден
    За първи път: Пускат 7 двуетажни влака у нас
    Полска фирма ще достави на България влаковете за над 300 милиона лева
    преди 1 ден
    Българските иновативни училища влизат в мрежата на ОИСР
    Създателят на изследването PISA е у нас, за да представи резултатите от социално-емоционалните умения на учениците по света
    преди 1 ден
    Делойт Централна Европа откри нов хъб в София
    Екипът в София в момента се състои от 50 професионалисти, амбицията е да се увеличи до 500 през следващите няколко години