петък, 29 март 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    5357 прочитания

    Две български компании с награди Stevie

    „Софика Груп” и 60K получиха общо 7 отличия на ежегодните награди за продажби и обслужване на клиенти
    11 март 2015, 14:56 a+ a- a

    Две български компании си тръгнаха с общо 7 награди от годишните награди Stevie за продажби и обслужване на клиенти /Stevie® Awards For Sales & Customer Service 2015/.

    Конкурсът се провежда за девета поредна година и е по инициатива на Stevie Awards, които са организатори на редица от водещите световни бизнес награди, в това число „International Business Awards“ и „Asia-Pacific Stevie Awards“. Повече от 1900 номинирани от различни по големина организации от цял свят и от всички сектори участваха в надпреварата за отличията. Журито се състоеше от 139 световни професионалисти, които избраха финалистите в 54 категории.

    Софика Груп е част от световната компания за предоставяне на услуги за управление на клиенти - ТелеТех. В Софика Груп работят над 800 специалисти, които обслужват клиенти на повече от 15 езика. Компанията има офиси в София и Пловдив, България и в Скопие, Македония.

    Софика груп спечели 3 награди: златно отличие в категория "Национален екип продажби на годината" и две бронзови в категориите "Екип за клиентско обслужване на годината" и "Най-добър търговски представител на годината" за водещия си специалист Борислав Радославов. Златното отличие е за проекта на Софика и Мтел за предоставяне на продукти, услуги и пакетни предложения според клиентските потребности и изисквания при поддържане на най-високо ниво на обслужване.

    60К ООД е българска компания за аутсорсинг на бизнес процеси в сферите: финанси, търговия, IT, маркетинг, продажби, туризъм и свободно време и телекомуникации. Тя е основана през 2008, а сред клиентите ѝ са Seatwave, Thomas Cook и BE.

    60К получи 4 статуетки една златна, две сребърни и една бронзова. Златото компанията получи в категория "Контакт център (до 100 позиции) на годината". Сребърните отличия са за екипите обслужване на клиенти - при тези с директен контакт с клиента и при бек офис услугите, а бронзът е в категория "Отдел за обслужване на клиенти на годината".

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 9 часа
    ТИЗ започва паневропейски интермодален проект с италианската Gruppo UniRetiCon
    Целта е у нас да бъдат създадени различни интермодални платформи
    преди 9 часа
    Авиационният сектор у нас е достигнал на 92% нивото си от преди COVID пандемията
    85% от самолетите на българските авиокомпании са работили на пазари извън България
    преди 11 часа
    Български хляб достига до 10 европейски държави с Lidl
    Пловдивският производител „Хебър” инвестира близо 15 млн. евро в 2 нови производствени линии
    преди 12 часа
    Над 10% ръст на пътуванията на българи в чужбина през февруари
    Увеличават се и посещенията на чужденци у нас, показват данните на НСИ
    преди 14 часа
    Предлагат индустриалните паркове само за един вид производства
    С промените в закона ще бъде създаден нов тип специализиран парк