понеделник, 29 ноември 2021   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2901 прочитания

    БФБЛ раздаде награди за отговорен бизнес за 2011

    Вижте победителите в отделните категории
    24 февруари 2012, 18:02 a+ a- a

    Български форум на бизнес лидерите (БФБЛ) за девета поредна година връчи награди за отговорен бизнес. За престижните отличия са кандидатствали 65 проекта, оценявани от 12 членно жури. Целта на наградите за социално отговорен бизнес е да покажат, че успешният бизнес и инвестицията в обществото вървят ръка за ръка, както и да демонстрират най-добрите примери в подкрепа на тази идея. Критериите, въз основа на които са били определени победителите, са полза за обществото, работа в партньорство с други организации, ангажираност на целия екип на компанията в осъществяването на проектите, продължителност и последователност на инициативата, новаторство и оценка от страна на обществото.

    Ето и победителите в отделните категории:

    „Инвеститор в човешки капитал и условия на труда”
    1. ЧЕЗ България за проекта си за бъдещето на служителите чрез обучение, превенция на здравето и активен спорт.
    2. Мобилтел с проекта „За хората”.
    3. Кока Кола България за програмата си за развитие на бъдещи лидери.

    „Маркетинг, свързан с кауза”

    1. Банка Пиреос България за програмата „Благодетел” в партньорство с УНИЦЕФ за ко брандирана дарителска карта.
    2. Нестле България за кампанията „Живей Активно”.
    3. Виваком за проекта „Жълтите стотинки са жълтици”.

    „Инвеститор в знанието”
    1. Майкрософт България за първата частна мрежа на учителите иноватори (www. teacher.bg).
    2. Челопеч Майнинг за създаването на частна профилирана гимназия с чуждоезиково обучение „Челопеч”.
    3. Пощенска банка за програмата си „Силен старт с Пощенска банка”.

    „Инвеститор в околната среда”

    1. Солвей Соди за изграждането на най-голямата инсталация за когенерация на Балканите.
    2. Глобул за еко инициативата за почистване на природните паркове „Национален ден на природните паркове”.
    3. Кока Кола България за кампанията „Моят зелен град”.

    „Инвеститор в обществото”

    1. Райфайзен Банк България за дарителската кампания „Избери, за да помогнеш”.
    2. Челопеч Майнинг за проекта си „Подкрепа за развитието на местните общности”
    3. Загорка за дарителската програма „Създаваме по-добро бъдеще”.

    Най-добра цялостна социална политика на малко и средно предприятие
    1. ESRI България за сайта „Активен. БГ”
    2. Еврофутбол за програмата „Печелиш и помагаш”
    3. „Армина” за проекта „С децата в био градина”
     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 6 часа
    АИКБ: Сивият сектор у нас е 21,5%
    Методика за превенция на недекларираната заетост ще помага на работодателите да не допускат сиви практики
    преди 9 часа
    Хапчето на Merck е значително по-малко ефективно от първоначално съобщеното
    Според новите данни ефективността му срещу хоспитализации и смърт е 30%
    преди 10 часа
    109-ият магазин Lidl отвори врати в София
    Обектът е построен на мястото на някогашната Къпалня „Чайка“ на бул. „Тодор Александров“ в ж.к. Разсадника
    преди 11 часа
    eMAG стартира програмата „От България“ в подкрепа на малките производители
    От програмата могат да се възползват малки местни производители, НПО и занаятчии
    преди 12 часа
    30% от бизнеса в сектор „Търговия, транспорт и ресторантьорство“ отчита намалени приходи
    През октомври почти 30% от нефинансовите предприятия у нас отчитат намалени приходи