сряда, 04 декември 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    3532 прочитания

    IBM придобива Truven Health Analytics

    Сделката е четвърта в сферата на здравното обслужване за IBM в последната година и е на стойност $2,6 милиарда
    19 февруари 2016, 09:53 a+ a- a

    International Business Machines Corp (IBM) съобщи, че ще придобие Truven Health Analytics, компания, която осигурява и анализа данни, свързани със здравеопазването. Очаква се сделката да е на стойност $2,6 млрд.

    Това ще е четвъртата сделка на IBM в последната година, която е свързана с данни, имащи общо със здравеопазването, коментира агенция „Ройтерс“. Компанията вече е инвестирала повече от 4 милиарда долара в придобиване и развиване на бизнеса си, свързан със здравеопазването.

    Truven ще осигури на IBM над 8 500 нови клиенти, включително федерални и държавни агенции, работодатели, болници и др.

    От IBM очакват сделката да бъде приключена по-късно тази година.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 14 часа
    Стойността на глобалният пазар на Cloud ERP ще достигне $57,17 млрд. през 2024
    Сегментът на малките и средни предприятия се очаква да регистрира най-високият средногодишен темп на растеж, според Fortune Business Insights
    преди 15 часа
    Най-големият ритейл парк в Пловдив отвори врати
    Първите магазини в новия търговски комплекс „Парк Макс Ритейл Парк“ вече са отворени
    преди 15 часа
    Черният петък мина онлайн
    Потребителите в САЩ са похарчили $10,8 млрд. за онлайн покупки, което е над 10% ръст спрямо миналата година
    преди 17 часа
    3,7 млрд. лв. е дупката в бюджета в края на ноември
    Приходите за месеца превишават разходите с близо 300 млн. лв.
    преди 18 часа
    САЩ с нов кръг ограничения, свързани с производството на чипове в Китай
    Това е третият кръг мерки в рамките на 3 години
    преди 1 ден
    Канада обвини Google в създаване на рекламен монопол
    Делото прилича на заведеното в САЩ и цели разделяне на бизнесите на технологичния гигант