четвъртък, 19 септември 2019   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    7756 прочитания

    Улрих Шписхофер, ABB Group: Може да открием инженерен и развоен център в България

    Изпълнителният директор на шведско-швейцарската индустриална група пред Economy.bg
    31 май 2016, 14:02 a+ a- a

     

    Шведско-швейцарският производител за енергетично и автоматизирано оборудване ABB Group ще продължи да се разраства в България. Това заяви специално за Economy.bg изпълнителният директор на индустриалната група Улрих Шписхофер по време на среща с журналисти в Цюрих, Швейцария. Тази година ABB Group чества 125 години от основаването си.

    У нас концернът има четири завода и над 2100 служители. Производствените бази на ABB в страната се намират в Петрич – за продукти ниско напрежение, в Севлиево – за продукти високо напрежение, и в Раковски – за продукти ниско и средно напрежение. Компанията разполага със сервизен център за турбокомпресори в Варна и с централен офис в София.

    Какви са плановете за развитие у нас на една от най-големите инженерингови компании в света, попитахме Улрих Шписхофер, изпълнителен директор на ABB Group.

    Какви са плановете на ABB Group за развитие у нас?

    Г-н Шписхофер, отбелязвате 125 години от основаването на компанията. Какво е ролята на звеното ви в България?
    ABB България играе много важна роля в нашата европейска структура. През последното десетилетие инвестирахме значителни средства в България. Имаме много колеги там. Считам, че България има тройна цел: ABB България доставя за местния пазар. България е икономика, която тепърва ще се развива. На второ място, трябва да гарантираме, че изнасяме повече продукти от България към света. Мисля, че в бъдеще ще можем да открием инженерен и развоен център в България. Отчитайки всички тези фактори, считам, че пред ABB България има големи възможности и потенциал. На база успеха, който сме постигнали там досега, аз съм оптимист, че този потенциал ще се реализира.

    Планирате ли да увеличите инвестицията и броя на служителите си в България?
    През последните години ние се разрастваме значително в България. Вече имаме над 1000 служители в България, а само преди няколко години те бяха много малко. Ще продължим да се разрастваме с подобни темпове. Служителите ни в страната се справят много добре и производителността ни расте. Така че ще продължим да инвестираме в България.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 7 часа
    Бизнес организации стартират инициатива за повече добри новини за българската икономика
    Кампанията „За да успеем в България“ е провокирана от отказа на електронните медии да споменават фирмени и продуктови наименования с информационна, а не с рекламна цел
    преди 8 часа
    ЕС даде ултиматум на Борис Джонсън
    „Покажи ни план за Брекзит в следващите 12 дни или това е краят“, гласи той
    преди 8 часа
    Стартира нова кампания, която популяризира учителската професията
    Инициативата „Да преподаваш е яко“ на Гьоте-институт България насърчава младите хора да изберат професията на учител по немски език
    преди 12 часа
    В София са базирани над 92% от българските технологични компании
    Столицата привлича 54% от инвестициите в България и произвежда 40% от БВП на страната