четвъртък, 27 януари 2022   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    7798 прочитания

    McDonald's променя съдържанието на храната

    Без повече маргарин, консерванти и царевичен сироп в рецептите на ресторантите за бързо хранене
    02 август 2016, 16:51 a+ a- a

    В началото на август веригата ресторанти за бързо хранене McDonald's съобщи, че променя съставките в някои от продуктите, които предлага, съобщи New York Times. Така например ще бъдат премахнати изкуствените консерванти от някои закуски и „Чикън Макнагетс“ (Chicken McNuggets – най-популярният продукт на веригата в САЩ). Също така от кръглите кифлички със стафиди ще бъде махнат царевичният сироп, който има много високо съдържание на фруктоза.

    Новите промени, заедно с решението на веригата (взето през 2015) да купува само пилета, които са отглеждани без да са третирани с антибиотици, използвани при хората, променя почти половината асортимент в менюто на ресторантите.

    Друга важна промяна е фактът, че вместо течен маргарин, компанията ще използва истинско масло в десерта си Egg McMuffin (яйчен мъфин). От компанията обясняват, че маслото трябва да е меко, но няма да го топят, за да може да запаси своята консистенция и вкусови качества.

    Повечето промени в кухнята вече са факт, за някои се е наложил 6-месечен гратисен период. Следващия месец предстои да бъде премахнат царевичният сироп от кифличките със стафиди.

    От компанията уточняват, че въпреки че някои от новите продукти са по-скъпи, цените в ресторантите няма да се променят. Освен това вече се тестват нови предложения, вдъхновени от местната кухня и продукти на различните пазари, на които оперира компанията.

    Първоначално от компанията бяха съобщили, че всички пилета, които използват ще са без антибиотици до 2017, но сега уточниха, че този план вече е изпълнен и никъде по света не се ползва месо от такива птици. От компанията поясниха още, че ще поддържат отворена политика по отношение на храната и продуктите, които влагат в нея, като се надяват така да привлекат и повече клиенти.

    Промените са част от стратегията на McDonald's да посрещне променящите се изисквания на потребителите, които изискват от хранителните компании и ресторантите да осигуряват по-здравословни варианти и по-малко изкуствени съставки, коментира New York Times.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 12 часа
    Над 160 електронни услуги са достъпни в обновения портал на НАП
    Приходната агенцията е лидер сред е-администрациите
    преди 14 часа
    PwC: Здравните и кибер рисковете са сред основните притеснения на бизнес лидерите по света
    3/4 от изпълнителните директори очакват по-стабилна глобална икономика през 2022, показва глобално проучване на консултанската компания
    преди 15 часа
    Онлайн продажбите и интернет потреблението у нас отчитат стабилен ръст през 2021 г.
    Секторът има потенциал за нов растеж, тъй като все още едва 52% от фирмите в България имат уебсайт, а 11,8% продават онлайн
    преди 16 часа
    Нови противоепидемични мерки в София
    Те влизат в сила от 27 януари
    преди 16 часа