понеделник, 25 септември 2023   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    8063 прочитания

    McDonald's променя съдържанието на храната

    Без повече маргарин, консерванти и царевичен сироп в рецептите на ресторантите за бързо хранене
    02 август 2016, 16:51 a+ a- a

    В началото на август веригата ресторанти за бързо хранене McDonald's съобщи, че променя съставките в някои от продуктите, които предлага, съобщи New York Times. Така например ще бъдат премахнати изкуствените консерванти от някои закуски и „Чикън Макнагетс“ (Chicken McNuggets – най-популярният продукт на веригата в САЩ). Също така от кръглите кифлички със стафиди ще бъде махнат царевичният сироп, който има много високо съдържание на фруктоза.

    Новите промени, заедно с решението на веригата (взето през 2015) да купува само пилета, които са отглеждани без да са третирани с антибиотици, използвани при хората, променя почти половината асортимент в менюто на ресторантите.

    Друга важна промяна е фактът, че вместо течен маргарин, компанията ще използва истинско масло в десерта си Egg McMuffin (яйчен мъфин). От компанията обясняват, че маслото трябва да е меко, но няма да го топят, за да може да запаси своята консистенция и вкусови качества.

    Повечето промени в кухнята вече са факт, за някои се е наложил 6-месечен гратисен период. Следващия месец предстои да бъде премахнат царевичният сироп от кифличките със стафиди.

    От компанията уточняват, че въпреки че някои от новите продукти са по-скъпи, цените в ресторантите няма да се променят. Освен това вече се тестват нови предложения, вдъхновени от местната кухня и продукти на различните пазари, на които оперира компанията.

    Първоначално от компанията бяха съобщили, че всички пилета, които използват ще са без антибиотици до 2017, но сега уточниха, че този план вече е изпълнен и никъде по света не се ползва месо от такива птици. От компанията поясниха още, че ще поддържат отворена политика по отношение на храната и продуктите, които влагат в нея, като се надяват така да привлекат и повече клиенти.

    Промените са част от стратегията на McDonald's да посрещне променящите се изисквания на потребителите, които изискват от хранителните компании и ресторантите да осигуряват по-здравословни варианти и по-малко изкуствени съставки, коментира New York Times.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 6 часа
    Toshiba отново ще стане частна компания
    Тя е приела оферта в размер на $14 млрд. от Japan Industrial Partners
    преди 6 часа
    В САЩ препоръчаха ваксинация на майки срещу синцитиален вирус
    Идеята е майки в последните седмици на бременността да бъдат имунизирани, за да имат новородените имунитет
    преди 7 часа
    Експерти ще дискутират зелените енергийни перспективи за България на международен форум
    Be Renewable 2023 ще посрещне енергийни експерти от България и Европа на 2-3 октомври в Inter Expo Center
    преди 7 часа
    Министерството на туризма представи Програмата за финансиране на черноморските общини
    Чрез тази реформа се обединяват държавата, местните власти и частния сектор
    преди 9 часа
    МУ Пловдив с нов корпус
    Броят на чуждестранните вече изпреварва този на българските студенти в учебното заведение