понеделник, 22 октомври 2018  RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2275 прочитания

    Lidl откри първия си магазин в Созопол

    Веригата планира да отвори поне 5 нови магазина в София, Варна и други региони през тази година
    05 февруари 2018, 13:21 a+ a- a

    Първият магазин на Lidl в Созопол отвори врати днес. Това е 87-ият търговски обект на компанията в страната, а Созопол става 46-ият град, в който веригата стъпва.

    През 2018 плановете на Lidl са да отвори поне 5 нови магазина в София, Варна и други региони.

    Първият магазин Lidl в Созопол е построен по най-новата филиална концепция на марката, фокусирана върху изграждането на по-модерни и по-удобни магазини за клиентите и служителите, както и върху високата енергийна ефективност на сградата.

    „Изключително се радваме, че Lidl вече присъства и в Созопол и че ще предложим на жителите и гостите на града нашия богат асортимент от качествени продукти с оптимално съотношение качество-цена. В нашия магазин те ще открият разнообразие от стоки за трапезата и дома – от продуктовата линия „Родна стряха“ с висококачествени продукти от български производители до всичко за бебето и най-малките под марката Lupilu и най-новите колекции на световноизвестния модел Хайди Клум“, коментира Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България.

    „Винаги се радваме, когато голям инвеститор влиза в града и припознава възможностите и потенциала на Созопол. При нас не винаги е лесно, но искам да ви уверя, че сте на правилното място и в точното време. Вярвам, че гражданите на града ще оценят положително присъствието на Lidl в Созопол. Пожелавам ви много успехи и попътен вятър“, сподели при откриването Панайот Рейзи, кмет на Община Созопол.

    Магазинът се отличава с много по-прегледна подредба, която улеснява пазаруването, нови продуктови групи, както и нови секции като Деликатека – селекция нарязани висококачествени традиционни български колбаси, и Витаминотека, любимите на малчуганите плодове и зеленчуци. Сред иновациите е и интегрирането на концепция, обособяваща различни зони в магазина – т.нар. магазин в магазина, където на определена площ и по определен формат се презентират всички артикули от дадена продуктова група. Тези зони осигуряват максимално удобство на клиентите и възможност да пазаруват по-бързо и лесно, без да губят време в търсене на избраните от тях продукти.

    Новият магазин е и първият в търговската мрежа на компанията, в който клиентите могат да разгледат истински археологически артефакти. Изложените експонати са реплики на археологически обекти, намерени в процеса на строежа на магазина, останки от фамилна гробница от елинистическата епоха.

     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 5 часа
    Борисов: Емиратските инвеститори са добре дошли у нас
    Премиерът Борисов се срещна с министър-председателя на ОАЕ шейх Мохамед Бин Рашед Ал-Мактум
    преди 6 часа
    Rolls-Royce и Intel строят автономни кораби
    Те ще разчитат на нови технологии, за да се ориентират в океана
    преди 7 часа
    Статутът на Гибралтар бе договорен по време на преговорите за Брекзит
    Територията ще остане под контрола на Великобритания
    преди 7 часа