вторник, 19 октомври 2021   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    9280 прочитания

    Вижте кои компании спечелиха награди за отговорен бизнес за 2017

    Българският форум на бизнес лидерите връчи традиционните си отличия за 15-а поредна година
    27 февруари 2018, 11:45 a+ a- a

    За 15-а поредна година на официална церемония в „София Хотел Балкан“ Българският форум на бизнес лидерите (БФБЛ) връчи своите Годишни награди за отговорен бизнес. Общо 112 проекта, реализирани през 2017 година, участваха в националния конкурс. Целта на наградите е да отличи и популяризира забележителния принос на отговорния бизнес в областта на образованието, екологията, служителите и цялото общество, както и да мотивира останалите фирми да развиват активна социална политика.

    Вижте видео от откриване на церемонията по връчване на Годишните награди за отговорен бизнес за 2017.

    Вижте обявяването на печелившите компании в отделните категории на конкурса:

    Категория „Инвеститор в обществото“

    Вижте награждаването в Категория „Инвеститор в обществото“. Първо място грабна Райфайзенбанк, с „Избери, за да помогнеш“; второ - ЛИДЛ България, с Ти и Lidl за по-добър живот; и трето - Теленор, с Кампания за безопасен интернет.

    Категория „Инвеститор в знанието“

    Вижте награждаването в Категория „Инвеститор в знанието“. Първо място грабна L'Oreal България, със „За жените в науката“ 2017; второ - ЧЕЗ Разпределение, с Технически учебен център „Енергия“ – с енергия в бъдещето; и трето - Кока-Кола ХБК България, с „Дай старт на успеха“.

    Категория „Инвеститор в човешкия капитал“

    Вижте награждаването в Категория „Инвеститор в човешкия капитал“. Първо място грабна Теленор, с Open Mind България; второ - Нестле България, с „Нестле се нуждае от младите хора“; и трето - дм България, със „Заедно за по-устойчиво развитие“.

    Категория „Инвеститор в околната среда“

    Вижте награждаването в Категория „Инвеститор в околната среда“. Първо място грабна ЛИДЛ България, с „Дай шанс на Балканката“; второ - Дънди Прешъс Металс Челопеч, с „Алтернативи за използване на рекултивирани терени“; и трето - Humanita, със Система за разделно събиране на текстил чрез контейнери в сътрудничество с БЧК.

    Категория „Маркетинг, свързан с кауза“

    Вижте награждаването в Категория „Маркетинг, свързан с кауза“. Първо място грабна Ейвън Козметикс България, с „От любов към живота – Avon срещу рака на гърдата“; второ - Кока-Кола България, с Коледна благотворителна кампания на Coca-Cola, Фантастико и БЧК „Топъл обяд“; и трето - ИКЕА, с „Време е за игри и добрини“.

    Категория „Най-добра социална политика на малко или средно предприятие“

    Вижте награждаването в Категория „Най-добра социална политика на малко или средно предприятие“. Първо място грабна Куестърс, „По-качествено образование за всяко дете в България“; второ - Еврофутбол, „Спортни таланти“; и трето - АбВи с „Ти водиш промяната“.

    Специална награда Engage

    EVN България спечели награда за цялостна ангажираност на служителите със социалните инициативи на компанията.




    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 1 час
    Мария Габриел призова за подкрепа на жените за STEM образование и кариера
    Само 22% от всички учени и инженери във високотехнологичните сектори са жени
    преди 1 час
    Въвежда се зелен сертификат за дейностите на закрито
    Новата противоепидемична мярка влиза в сила от 21 октомври
    преди 2 часа
    Бизнесът ще получи компенсации от държавата заради високата цена на тока
    Първите компенсации ще бъдат изплатени още с октомврийските сметки за електроенергия
    преди 2 часа
    ЕК предупреди Полша, че може да й спре парите
    Трябва да защитим бюджета на Съюза от нарушения на върховенството на закона, заяви Урсула фон дер Лайен
    преди 3 часа
    Центърът за иновации на United Group отваря офис в България
    България е един от ключовите ни пазари и тук има много талантливи ИТ специалисти, коментира Сърджан Дурджевич, главен изпълнителен директор на United Cloud
    преди 3 часа
    Латвия обяви 4-седмичен локдаун
    Според властите острият ръст на случаите се дължи на ниското ниво на ваксинация в страната