петък, 12 август 2022   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    12170 прочитания

    Telus International Europe разширява екипа си с 1000 души

    За позициите, изискванията на кандидатите и значението на работната среда вижте какво сподели Кристина Иванова, вицепрезидент „Операции” пред Economy.bg
    27 април 2018, 09:18 a+ a- a

    TELUS International Europe е глобален доставчик на услуги в сферата на BPO и ITO, който от 2004 г. насам предоставя услуги за аутсорсинг на бизнес процеси. В компанията работят повече от 3500 служители на територията на центрове в София, Пловдив (България), Букурещ и Крайова (Румъния), както и Манчестър и Канок (Великобритания). Свързахме се с Кристина Иванова, вицепрезидент „Операции“ TELUS International Europe, за да научим повече за плановете на компанията. Ето какво сподели тя пред екипа на Economy.bg:

    Какви са плановете за разширение на екипа?
    Имаме амбициозен план в следващите 2 години да разширим екипа си в София и Пловдив с над 1000 работни места. Новите ни служители ще имат възможност да станат част от глобален екип, който вече наброява близо 30 000 души по целия свят, като близо 3000 от тях са в България. Преместването на централния ни офис в София в TELUS Tower е продиктувано именно от плановете ни за ръст, така че новите попълнения в екипа ни ще могат да се възползват от офиси от ново поколение и в двата града.

    Какво е специфичното при новите позиции, които се откриват?
    Освен отличното владеене на чужд език, за част от позициите търсим хора с добри технически умения. В момента най-активно търсим хора, владеещи немски, френски, испански, иврит, турски, чешки, холандски, португалски, украински и арабски. На всички тях предлагаме възможност да развиват уменията си чрез глобалната ни програма за обучения.

    За кои от тях очаквате най-лесно да намерите точните хора и за кои по-трудно?
    Пазарът на труда в момента е голямо предизвикателство за всички работодатели в сектора. Търсим различни хора, които да работят по най-различни проекти на някой от 35-те езика, на които обслужваме клиенти, но най-големите затруднения, които изпитваме, са при набирането на немскоговорящи кадри. За да улесним и оптимизираме процеса си по подбор на кадри, в началото на тази година въведохме дигитална платформа, която позволява на кандидатите сами да тестват езиковите си умения онлайн в удобно за тях време и място. След успешно преминаване през няколко лесни стъпки, търсещите работа могат с един клик да си организират среща за интервю със специалист „Подбор“. Все по-трудно става обаче да се намерят и хора, които имат опит в управлението на проекти и хора. Въпреки това, благодарение на програмата ни за вътрешно развитие, успяваме да се справим.

    Компанията е представена в различни локации в региона, има ли разлика в изискванията на кандидатите за работа?
    Профилът на хората, които търсим и тук, и в Румъния, например, е един и същ. Има различни изисквания за различните проекти, по които ще работят, но разликите не са големи. Стига хората да имат добро ниво на владеене на чужд език и желание да се развиват. Колкото до самите кандидати - техните изисквания във всяка точка на света са различни. Като цяло в Европа хората са с по-висока степен на образование, владеят повече езици и съответно имат по-високи изисквания към бъдещия си работодател. Социалните придобивки са важни, но също така възможностите за лично и професионално развитие, както и културата и философията на компанията, имат все по-ключова роля при избора на кандидатите.

    Каква е политиката ви за задържане на талантите?
    Компаниите на пазара вече много си приличат по отношение на това какви допълнителни придобивки предлагат. Нашият опит обаче показва, че не само те са важни, затова философията ни е да развиваме талантите си вътрешно. Вярвам, че това е един от най-мотивиращите фактори да останеш в една компания. Имаме глобална програма за развитие на лидерски умения, която не спираме да развиваме. Едно от доказателствата за ефективността ѝ е фактът, че над 80% от мениджърите в компанията са започнали като специалист “Обслужване на клиенти”. Друг важен фактор е средата на работа, която се стремим да изграждаме и поддържаме, грижейки се за баланса между работата и личния живот на нашите хора.

    Какво можете да споделите за инвестициите на компанията в тази насока?
    Постоянно инвестираме в развитието на програмата ни за обучение на служители. Също така постоянно развиваме и безплатната ни немска езикова академия, която е насочена към външни кандидати за работа. Желаещите да подобрят езиковите си умения, могат да се възползват от безплатно обучение, по време на което получават атрактивно възнаграждение. При успешно завършване ги очакват постоянна работа и трудов договор. Стараем се постоянно да развиваме и средата, в която работим и живеем. В новата ни сграда TELUS Tower, която се намира в центъра на София, всички служители на TELUS International Europe могат да се възползват от велопаркинг, 18 тематични зони за забавления и почивка, над 50 кухни зали за срещи. Съвсем скоро на целия 18 етаж на сградата ще отвори врати новият безплатен фитнес център за служителите, оборудван с йога студио и зали за масажи. 

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 1 час
    КЕВР утвърди цена на природния газ за август – 297,89 лв./Mwh
    Основната причина за увеличението са рязко нарасналите цени на международните газови пазари
    преди 2 часа
    София въвежда „спирка по желание“
    Те влизат в сила на 13 август за 9 автобусни линии
    преди 2 часа
    Европейската космическа агенция започна предварителни преговори със SpaceX
    Агенцията иска да подсигури резервни варианти за своите космически товари
    преди 6 часа
    CDC премахна изискването за карантина на контактни на Covid-19 лица
    Здравната агенция издаде нови насоки, които имат за цел „Covid-19 вече не нарушава сериозно ежедневието ни“
    преди 7 часа
    SMIC: Секторът за производство на чипове е изправен пред известна „паника и несигурност“
    Компанията отчете 42% ръст на приходите през второто тримесечие