петък, 19 април 2019  RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    9757 прочитания

    Вижте новия офис на Progress в София (Снимки)

    Това е най-големият офис на Progress в глобален мащаб и ключов иновационен център за компанията
    11 юни 2018, 11:18 a+ a- a

    Progress обяви днес преместването на служителите си в София в нова офис сграда, съобщават от компанията. Това е най-големият офис на Progress в глобален мащаб – с близо 500 служители - и ключов иновационен център за компанията.

    Разположена на ъгъла на бул. „Цариградско шосе“ и бул. „Йерусалим“, новата 7-етажна сграда се простира на площ от почти 11 500 кв.м. 

    „Щастливи сме да дадем на служителите си в България най-доброто от това, което пазарът на офис пространства може да предложи. Нашият нов офис – с всички невероятни удобства и вдъхновяваща работна среда – е точно това, което те очакват и заслужават”, каза Симеон Стойчев, вицепрезидент, Progress. „Като компания, която създава технологиите на утрешния ден, ние искаме да дадем на служителите си гъвкавостта и свободата да експериментират и да надскачат ограниченията, да се чувстват предизвикани и в същото време подкрепяни да иновират. Новият офис е една от най-големите ни скорошни инвестиции в екипа ни в България и се радваме да видим вълнението, което предизиква.“

    Темата на интериорния дизайн на новия офис е посветена на българската природа. Избрана от служителите, тя разкрива уникалността на България като страна и подтиква посетителите от другите офиси по света да научат повече за нея. Темата показва добре познати и красиви места в България. Всяка година, около 100 служители на Progress от международни офиси посещават София.

    Новият офис включва общо 36 мултифункционални зали за срещи с различен капацитет - от двама до 200 души. Проектирани със стени и мебели, които могат лесно да се местят, те дават възможност на служителите да провеждат срещите си по начина, по който искат, и да бъдат максимално продуктивни. Във всички зали е внедрена иновативна технологична платформа от ново поколение за съвместна работа и комуникации. С нея служителите могат да се свързват бързо и лесно помежду си, да работят и да представят идеите си по-ефективно, както на живо, така и онлайн.

    В допълнение към залите за срещи, на всеки етаж в новата сграда има разположени по няколко малки кътчета, състоящи се от шумоизолираща мека мебел в ярки цветове. Те предоставят уютно и удобно пространство за непланирани срещи и разговори, в които обикновено се раждат иновативните идеи.

    В сградата е разположен и Детски център с площ от 550 кв. м, наподобяващ детска градина и създаден специално за децата на служителите. Центърът включва специализирани пространства за развитие на когнитивни и креативни умения и логическо мислене. В допълнение към традиционните стаи за обучение, Детският център разполага и с кабинет „Монтесори“, кухня с кът за малки готвачи, детска библиотека за четене и почивка, както и външно и вътрешно игрище.

    Целият седми етаж представлява зона за забавление и почивка. Служителите могат да играят различни игри, подходящи за затворени пространства, да тестват иновативен хардуер и да релаксират, докато четат или си говорят. На етажа е разположена видео стая, организирана като реално кино, за гледане на конференции на живо и образователни видеа. Всички служители на Progress в София могат да се възползват и от напълно оборудван денонощен фитнес център, работещ и през почивните дни. Той е разположен на площ от приблизително 900 кв. м. и е отворен само за служителите на Progress. Фитнес центърът разполага с професионален инструктор и ще предлага групови занимания като йога и зумба. Изненада всички през първия ден е стена за катерене, намираща се във фитнеса.

    Новият офис на Progress включва и паркинг на три етажа с 218 паркоместа за служителите, кафене със здравословна и прясно приготвена храна, кухни на всеки етаж с безплатни кафе, чай, мляко и плодове, както и услуга за приемане на куриерските пратки за служителите.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 1 час
    Стартира кандидатстването на финтех и стартъп компании в третото издание на Elevator Lab
    Българските компании могат да се включват в предизвикателството на Райфайзенбанк до 21 юни 2019
    преди 1 час
    България ще кандидатства за седалище на Европейския орган по труда
    Очаква се новата структура да стартира своята дейност до края на 2019
    преди 20 часа
    Логистичният център на JYSK България стартира до края на есента
    Дотогава компанията планира да открие поне още 5 обекта в страната
    преди 24 часа
    BILLA отвори врати в Paradise Center
    Търговската верига откри 126-ия си магазин в страната