петък, 21 септември 2018  RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    7856 прочитания

    Вижте новия офис на Progress в София (Снимки)

    Това е най-големият офис на Progress в глобален мащаб и ключов иновационен център за компанията
    11 юни 2018, 11:18 a+ a- a

    Progress обяви днес преместването на служителите си в София в нова офис сграда, съобщават от компанията. Това е най-големият офис на Progress в глобален мащаб – с близо 500 служители - и ключов иновационен център за компанията.

    Разположена на ъгъла на бул. „Цариградско шосе“ и бул. „Йерусалим“, новата 7-етажна сграда се простира на площ от почти 11 500 кв.м. 

    „Щастливи сме да дадем на служителите си в България най-доброто от това, което пазарът на офис пространства може да предложи. Нашият нов офис – с всички невероятни удобства и вдъхновяваща работна среда – е точно това, което те очакват и заслужават”, каза Симеон Стойчев, вицепрезидент, Progress. „Като компания, която създава технологиите на утрешния ден, ние искаме да дадем на служителите си гъвкавостта и свободата да експериментират и да надскачат ограниченията, да се чувстват предизвикани и в същото време подкрепяни да иновират. Новият офис е една от най-големите ни скорошни инвестиции в екипа ни в България и се радваме да видим вълнението, което предизиква.“

    Темата на интериорния дизайн на новия офис е посветена на българската природа. Избрана от служителите, тя разкрива уникалността на България като страна и подтиква посетителите от другите офиси по света да научат повече за нея. Темата показва добре познати и красиви места в България. Всяка година, около 100 служители на Progress от международни офиси посещават София.

    Новият офис включва общо 36 мултифункционални зали за срещи с различен капацитет - от двама до 200 души. Проектирани със стени и мебели, които могат лесно да се местят, те дават възможност на служителите да провеждат срещите си по начина, по който искат, и да бъдат максимално продуктивни. Във всички зали е внедрена иновативна технологична платформа от ново поколение за съвместна работа и комуникации. С нея служителите могат да се свързват бързо и лесно помежду си, да работят и да представят идеите си по-ефективно, както на живо, така и онлайн.

    В допълнение към залите за срещи, на всеки етаж в новата сграда има разположени по няколко малки кътчета, състоящи се от шумоизолираща мека мебел в ярки цветове. Те предоставят уютно и удобно пространство за непланирани срещи и разговори, в които обикновено се раждат иновативните идеи.

    В сградата е разположен и Детски център с площ от 550 кв. м, наподобяващ детска градина и създаден специално за децата на служителите. Центърът включва специализирани пространства за развитие на когнитивни и креативни умения и логическо мислене. В допълнение към традиционните стаи за обучение, Детският център разполага и с кабинет „Монтесори“, кухня с кът за малки готвачи, детска библиотека за четене и почивка, както и външно и вътрешно игрище.

    Целият седми етаж представлява зона за забавление и почивка. Служителите могат да играят различни игри, подходящи за затворени пространства, да тестват иновативен хардуер и да релаксират, докато четат или си говорят. На етажа е разположена видео стая, организирана като реално кино, за гледане на конференции на живо и образователни видеа. Всички служители на Progress в София могат да се възползват и от напълно оборудван денонощен фитнес център, работещ и през почивните дни. Той е разположен на площ от приблизително 900 кв. м. и е отворен само за служителите на Progress. Фитнес центърът разполага с професионален инструктор и ще предлага групови занимания като йога и зумба. Изненада всички през първия ден е стена за катерене, намираща се във фитнеса.

    Новият офис на Progress включва и паркинг на три етажа с 218 паркоместа за служителите, кафене със здравословна и прясно приготвена храна, кухни на всеки етаж с безплатни кафе, чай, мляко и плодове, както и услуга за приемане на куриерските пратки за служителите.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 15 часа
    Airbnb обеща по-голяма прозрачност на цените си
    Платформата се съгласи да изпълни исканията на ЕК
    преди 17 часа
    Парламентът одобри тримата нови министри
    Петя Аврамова, Младен Маринов и Росен Желязков положиха клетва
    преди 18 часа
    Garitage Park привлече още 7 компании като наематели
    Комплексът е разположен на площ от 167 000 кв. м.
    преди 19 часа
    Швейцарската LEM се разширява и открива нови работни места в София
    Компанията отбелязва пет години присъствие на пазара у нас